به گزارش ایرنا ، احمد همتی عصر شنبه در آیین بهره برداری همزمان از 37 طرح عمرانی شهرستان سرخه به مناسبت هفته دولت در فرهنگسرای باران این شهرستان افزود : اعمال رفتارها و سیاست های شخصی موجب برهم ریختن و نقش بر آب شدن تمام برنامه ریزی ها برای آبادانی و مانع توسعه کشور می شود.
وی ادامه داد : سیاست گذاری غلط و به غلط بردن سیاستگذاری ها تبعات سنگینی برای کشور دارد .
همتی اظهار داشت : با شعار دادن هیچ برنامه اقتصادی به ثمر نخواهد نشست و رونق بخشیدن به اقتصاد کشور نیازمند پیگیری و اهمیت دادن به چندین شاخص و معیار است.
وی اضافه کرد : توجه به ایجاد ارتباط بین المللی لازمه توسعه کشور و تاکید مقام معظم رهبری است که متاسفانه به این مهم در شرایط فعلی آن طور که شایسته است توجه نمی شود.
نماینده مردم سمنان ،سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : رکن اصلی در تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی برقراری ارتباط با کشورهای دنیا به جز برخی کشور هاست.
وی، در نظر گرفتن 550 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های شهرک صنعتی سرخه را گامی مهم در جهت توسعه و رونق بخشی به این شهرستان برشمرد و افتتاح تقاطع غیرهمسطح مومن آباد شهرستان سرخه در استان سمنان را پس از گذشت هشت سال با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی از دستاورد های مهم دانست.
در این آیین با حضور سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان، حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه و علی مویدی زاده فرماندار سرخه، جمعی از مسوولان، مردم و خانواده های شهدای استان سمنان و شهرستان سرخه به مناسبت هفته دولت 37 طرح عمرانی با صرف 70 میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.
به گزارش ایرنا، شهرستان سرخه بیش از 15 هزار نفر جمعیت دارد و در هفته دولت سال گذشته 34 طرح آموزشی و عمرانی شهرستان سرخه با صرف بیش از 130 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
همزمان با هفته دولت امسال در استان سمنان 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال در حال بهره برداری است.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.