به گزارش ایرنا، در آیین آغاز برنامه های هفته دولت در مسجد جوادالائمه روستای دلازیان با حضور مسوولان 99 طرح شهرستان سمنان با یکهزار و 750 میلیارد هزینه افتتاح شد.
فرماندار شهرستان سمنان در آیین افتتاح این طرح ها گفت: 99 طرح در حوزه های مختلف بهره برداری می شود که تکمیل خدمات دولت به جامعه است.
سید عباس دانایی با اشاره به افتتاح طرح ها در حوزه های مختلف، خاطرنشان کرد : امسال شهرداری سمنان 41 طرح، دانشگاه سمنان پنج طرح، توزیع برق 14 طرح، آب و فاضلاب شهری 6 طرح، دانشگاه علوم پزشکی 2 طرح، راه پنج طرح، منابع طبیعی چهار طرح هواشناسی و هلال احمر هر کدام 2 طرح، دهیاری ها 6 طرح و آب و فاضلاب روستایی سه طرح، در هفته دولت امسال بهره برداری می کنند.
فرماندار سمنان با اشاره به کلنگ زنی 17 طرح این شهرستان در هفته دولت امسال، اضافه کرد: سه طرح در بخش آب و فاضلاب روستایی، سه طرح شهرداری، و در حوزه هایی مانند میراث فرهنگی، مخابرات و دانشگاه طرح هایی در هفته دولت آغاز می شود.
وی با تاکید بر اینکه آن ها که بین مردم وحدت شکن باشند مورد توجه مردم نخواهند بود، بیان کرد : مردم همواره به همبستگی و یکپارچگی در مسیر توسعه اعتقاد دارند.
دانایی با اشاره به ضرورت توجه به گردشگری، توسعه بومگردی، افزایش بهره وری، بازآفرینی شهری در شهرستان سمنان، گفت: بافت فرسوده می توانند به عنوان مناطق محروم از اعتبارات 2 درصد درآمدهای نفتی کشور بهره ببرند که تاکنون سمنان از این مساله محروم بوده است.
فرماندار سمنان خاطر نشان کرد : توجه به محرومان و نیازمندان با توجه به فعالیت 59 سازمان مردم نهاد در حوزه خیریه در شهرستان از هدفگذاری های امسال در شهرستان سمنان است.
در هفته دولت امسال 606طرح با پنج هزار و 74 میلیارد ریال در بخش های عمرانی و سرمایه گذاری در هشت شهرستان سمنان افتتاح می شود.
شعار هفته دولت 97 شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی تعیین شده است.
روستای دلازیان با قدمت 63 هزارساله در تپه میرک، اولین روستای استان است که در آن هیات اندیشه ورز به عنوان یاور شورای اسلامی و دهیاری در آن ایجاد شده است.
در آیین افتتاح این طرح ها سید شهاب الدین چاوشی استاندار و احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه درمجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان و مردم شرکت کرده بودند.
6103/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.