محمدحسن پیرچه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : نماز عید قربان در سمنان به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس ساعت هفت و 30 دقیقه در مصلای شهر اقامه می شود.
وی با اشاره به اقامه نماز عید قربان در شاهرود به امامت حجت الاسلام والمسلمین احمد نظری ساعت هفت در مسجد مدرسه قلعه، اظهارداشت: در دامغان این نماز ساعت هفت در مصلا به امامت حجت الاسلام فوادیان اقامه می شود.
وی سمنان بیان کرد: نماز عید قربان در گرمسار ساعت هفت به امامت حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا آرامی در مسجد جامع سرخه به امامت حجت السلام والمسلمین مصطفی بصیر ساعت هفت و 30 دقیقه در حسینیه شهدا اقامه می شود.
پیرچه ادامه داد : نماز عید قربان در آرادان ساعت هشت در مسجد صاحب الزمان(عج) به امامت حجت الاسلام و المسلمین جلیل شریفی نیا برنامه ریزی شده است.
وی با اشاره به اقامه نماز عید قربان در مهدیشهر در ساعت هفت و 30 دقیقه به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمد بارانی در حسینیه المهدی(عج) خاطرنشان کرد: این نماز در میامی ساعت هفت و 30 دقیقه به امامت حجت الاسلام نورآبادی در مسجد جامع اقامه می شود.
به گفته پیرچه نماز عید قربان ساعت هفت در مسجد جامع بسطام، در کلاته خیج در حسینیه اعظم، و ساعت هفت و 30 دقیقه در مسجد صاحب الزمان(عج) دیباج، در مسجد جامع بیارجمند، در مسجد جامع کلاته رودبار و مسجد جامع رودیان اقامه می شود.
مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سمنان با اشاره به اینکه علاقه مندان برای مشارکت در قربانی عید امسال می توانند هدایا و کمک های مالی خود را در اختیار دفاتر ائمه جمعه قرار دهند، اضافه کرد: این دفاتر به وکالت از این خیراندیشان با انجام قربانی، گوشت آن را بین نیازمندان هر شهر توزیع می کنند.
استان سمنان 702 هزار نفر جمعیت و هشت شهرستان دارد.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.