علی اصغر مجد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا تعداد خیرین مدرسه ساز این شهرستان را 42 نفر اعلام کرد و افزود : این خیرین در امر ساخت‌ و ساز و تجهیز مدارس با آموزش ‌و پرورش همکاری دارند.
به گفته وی خیرین سال گذشته 30 میلیارد ریال در این شهرستان هزینه کردند.
وی تعهد خیرین مدرسه ساز استان سمنان برای سال جاری را 180 میلیارد ریال ذکر و اضافه کرد : این خیرین در توسعه فضاهای آموزشی مشارکت دارند و باید قدردان این افراد نیکوکار باشیم که در یک عمل بسیار بزرگ برای پاداش معنوی در تلاش هستند.
مجد خاطرنشان کرد : پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد حضور خیرین مدرسه‌ساز در جامعه هستیم و روز به ‌روز به تعداد این افراد افزوده می‌شود و دولت‌ تدبیر و امید عنایت خاصی به آموزش‌ و پرورش داشته تا جایی که در کنار حمایت از خیرین مدرسه‌ساز اعتبارات دولتی برای کمک به تکمیل طرح های مشارکتی ارایه می کند که سهم دامغان از این اعتبارات چشمگیر است.
فرماندار دامغان تصریح کرد : یکی از سیاست های پنجگانه وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید توسعه مشارکت بوده و حضور خیران مدرسه‌ساز در امر و توسعه فضاهای آموزشی جامعه ستودنی است و باید از این افراد قدردانی شود.
شهرستان دامغان 137 آموزشگاه ، دستکم 15 هزار نفر دانش آموز و یک هزار و 405 نفر نیروی آموزشی و استان سمنان افزون بر 110 هزار دانش آموز دارد.
7339/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.