دبیر این همایش بین‌المللی در گفت و گو با ایرنا افزود : یکهزار و 100 مقاله به این دبیرخانه این همایش ارسال و پس از داوری، 800 مقاله پذیرش شده است.
سیف الله سعدالدین گفت : از 800 مقاله پذیرش شده 500 مقاله برای ارایه به صورت سخنرانی و 300 مقاله برای ارایه به صورت پوستر جهت ارایه در این همایش
برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به حضور حدود 10 دانشمند حوزه مهندسی مکانیک از کشورهای آمریکا، کانادا، چین، استرالیا و انگلستان در این همایش ، خاطرنشان کرد: در این همایش 10 سخنرانی ملی و بین‌المللی و 13 کارگروه آموزشی تخصصی حوزه مهندسی مکانیک برگزار می شود.
دبیر همایش بین‌المللی سالانه انجمن مهندسان مکانیک ایران یادآور شد: در حاشیه بخش مقاله های تخصصی، نمایشگاهی در 25 غرفه و 10 کارگروه تخصصی آموزشی با حضور مدرسان ملی و بین‌المللی پیش‌بینی شده است.
وی افزایش هم‌افزایی بیشتر بین استادان، دانشجویان، دانشمندان و صنعتگران ملی و بین‌المللی به منظور تبادل بیشتر آموزش‌ها و ارایه دستاوردهای علمی در قالب مقالات و معرفی فناوری‌های نوین را از جمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد.
دانشگاه سمنان در زمان حاضر 13 هزار دانشجو در 75 رشته دکتری، 108 رشته کارشناسی ارشد، 70 رشته کارشناسی به همراه 370 عضو هیات علمی در 22 دانشکده، چهار پردیس و هفت گروه پژوهشی ثابت دارد.
این همایش سه روز ادامه دارد.
6103 /6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.