به گزارش ایرنا ، در این آیین که در میدان ولایت شهر شاهرود و با حضور شماری از قشرهای مردم و مسوولان برگزار شد، یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در شهرستان شاهرود از جمله پیاده، خودرویی و موتوری ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.
استاندار سمنان در این آیین به جایگاه والای نیروهای مسلح و به وِیژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفاظت از نظام و کشور اشاره کرد.
سید شهاب الدین چاوشی افزود : توان نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی سبب زمینگیری دشمنان و بازدارندگی آن ها در ورود به مرزهای کشور شده است.
وی با تاکید بر اینکه قدرت بازدارندگی کشور فقط به موشک های نظامی خلاصه نمی شود، افزود: ملت ایران هیچ گاه به دنبال جنگ نبوده و همواره بیگانگان می خواستند این کشور را به درگیری بکشانند.
وی یادآور شد : اگر ملت احساس می کند آرامش قابل قبولی در مرزهای کشور تجربه می کند، این را مدیون نیروهای مسلح و یکی از بزرگ ترین این نیروها یعنی ارتش جمهوری اسلامی است.
استاندار سمنان یکی از عوامل پیروزی دولت در عرصه مذاکرات بین المللی را قدرت نیروهای نظامی کشور دانست و گفت: افتخار ملت ایران این است که پیش از انقلاب حتی توان تولید یک خمپاره را نداشته و امروز با پشتیبانی همه جانبه خود کشور را به جایی رسانده که در صنایع دفاعی و موشکی حرف نخست را در منطقه می زند.
چاووشی اضافه کرد : ارتش جمهوری اسلامی به پشتوانه ایمان و اعتقاد به خدا جزو طلایه داران سپاه مهدی موعود (عج) برای آزادسازی جهان بشریت از زیر سلطه ستمگران خواهد بود.
سرتیپ علیرضا فخرآبادی فرمانده لشکر 58 ذوالفقار در این آیین با اشاره به حضور مقتدرانه ارتش در صحنه‌های مختلف در خدمتگزاری به جمهوری اسلامی، گفت : ارتش در دوران دفاع مقدس با اقتدار تمام وفاداری خود به نظام اسلامی را به اثبات رساند.
در پایان یگان‌های نمونه نیروهای مسلح ، لشکر 58 تکاور ذوالفقار، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج از مقابل جایگاه رژه رفتند.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.