به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز چهارشنبه در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در دفتر کارش، افزود : بیکاری از مشکلات اساسی کشور است که نیروی انتظامی می تواند با اتخاذ مبارزه جدی با قاچاق، مسیر اشتغالزایی را فراهم کند.
وی مشکل اصلی این استان را کمبود آب ذکر و اضافه کرد : اگر نیروی انتظامی می تواند در اجرای برنامه‌های حل این مشکل حامی استان سمنان باشد و شایسته است برای رفع آن قدمی بردارد و با مردم منطقه همراهی داشته باشد.
امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد : سلامتی و امنیت از نعمت های بزرگی است که نیروی انتظامی در هر 2 نقش‌آفرینی دارد و در خدمت امنیت و سلامت جامعه است.
شاهچراغی نیروی انتظامی را یکی از امتیازات این استان برشمرد، بیان کرد: ماموران انتظامی سربازانی هستند که در خدمت امنیت جامعه فعالیت می کنند، این نیروی انتظامی در خدمت نظام و آسایش جامعه بوده و فعالیت آنان قابل تقدیر است
وی تاکید کرد : استان سمنان کم جمعیت است ولی وسعیت زیادی دارد و با توجه به این مساله به نظر می رسد نیروی انتظامی استان سمنان نیاز به افزایش نیروی انسانی دارد که با توجه به ظرفیت ها باید به این استان کمک شود.
امام جمعه سمنان یادآور شد : چشمانی که برای امنیت مردم بیدار است اجر ویژه نزد پروردگار دارد و نیروی انتظامی مشمول این مساله است.
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی امروز به منظور جمع بندی نظارت ستادی در فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان حضور یافت.
حدود 60 درصد از اصلی ترین محور شرقی- غربی کشور از استان سمنان عبور می کند و برای تامین امنیت تردد در نوروز 97 تعداد 51 ایستگاه ثابت و سیار امنیت ترافیکی را در این محور برقرار کردند.
6103/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.