**ملت ایران شاخ آمریکا را شکست
دامغان - ایرنا - امام جمعه دامغان گفت : ملت ایران با وحدت، مقاومت و یکپارچگی خود توانسته است شاخ آمریکا را در جهان بشکند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد حسینیان در نماز جمعه این هفته دامغان، افزود : باید بدانیم ایران خود را از چنگال چپاول گر بین المللی نجات داده است و این دشمنی آمریکا به سبب همین استقلال و اقتدار است.
وی اضافه کرد : ابعاد خیانت آمریکا به کشور ایران بسیار زیاد است که حملات هوایی، دریایی، تحریم ها و تجاوز به کشورهای مسلمان از این جمله است .
وی ادامه داد : دانشمندان ایرانی امروز توانستند با تکمیل چرخه سوخت هسته ای خود را در جهان مطرح کند که این دستاوردهای هسته ای، علمی، فرهنگی ، اقتصادی توانسته است کشور ایران را جزو 12 کشور برتر جهان معرفی کند.
امام جمعه دامغان تصریح کرد : ملت ایران اگر خودباوری داشته باشد و از کالای ایرانی حمایت کند، فروشنده هم این کالا را بفروشد و خریداران کالای ایرانی را خریداری کنند، ظرفیت و توانمندی ما بسیار پیشرفت خواهد کرد.
9856/6026
**حمایت از کالای ایرانی مانع قاچاق می شود
شاهرود- ایرنا - امام جمعه شاهرود گفت: حمایت مردم و مسوولان از کالای ایرانی مانع از ورود کالای قاچاق به کشور می شود و رونق صنایع داخلی را در پی دارد.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عباس امینی در نماز جمعه این هفته شاهرود با بیان این که شعار سال باید از سوی مردم و مسوولان عملیاتی شود، افزود : رونق اقتصاد ملی و از بین رفتن رکود در گرو تحقق این شعار است.
وی اظهارداشت : ورود بی رویه کالای خارجی علاوه بر اثر نامطلوب اقتصادی ، عوارض فرهنگی در پی دارد.
خطیب جمعه شاهرود سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد و گفت : عربستان و برخی دیگر از کشورهای منطقه به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند و این لکه ننگی برای کشورهای اسلامی است.
امینی به نشست سه حانبه روسای جمهور ایران ، روسیه و ترکیه هم اشاره و اظهار امیداواری کرد برگزاری این نشست ها موجب فراهم شدن صلح و آسایش مردم سوریه شود.
**فناوری هسته ای نماد اقتدار و توانمندی ایران در جهان است
میامی - ایرنا - امام جمعه میامی با اشاره به فرارسیدن 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای، گفت : این روز به‌عنوان روز اقتدار و توانمندی ایران در دنیاست زیرا دانشمندان توانستند اقتدار جمهوری اسلامی را در دنیا به نمایش بگذارند.
حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این شهرستان در بخش دیگری به هفته سلامت و اهمیت سلامتی اشاره و تصریح کرد : امنیت و سلامت 2 نعمت بزرگ برای انسانهاست.
وی با قدردانی از تلاش دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، افزود : پذیرایی از مسافران و زائرین امام رضا (ع)به صورت شبانه روزی با همکاری مردم و مسئولان صورت پذیرفت.
به گفته وی خدمت رسانی بیشتر به مسافران نیازمند برنامه ریزی بهتر است.
/6026/7357/7358
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.