در این مطلب آمده است : سیزده روز ایام عید نوروز به پایان رسید و از روز چهاردهم فعالیت جدید در سال 97 آغاز شد، در ایام عید نوروز بسیاری از مسئولان عالی رتبه استان و کارکنان هلال احمر، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی، شهرداری و... در روزهای تعطیل سال‌جاری با تلاش و فعالیت چشمگیر خود خدمات بسیار ارزنده‌ای را به شهروندان و مسافران این استان داشتند.
البته برخی مدیران غیر‌بومی هم از چند روز قبل از شروع سال جدید تا پایان روز سیزدهم و حتی چند روز بعد هم به اتفاق خانواده خود با سفر به شهر و استان‌های خودشان به تفریح و استراحت پرداختند و پول‌هایشان را در ولایت هزینه کردند و دوباره به استان سمنان بازگشتند، تا با گذران ایام به دنبال تکمیل روزمه کاری خود برای کار و تلاش بیشتر باشند.
البته من معتقد هستم برخی مدیران غیر بومی، دلسوزی و کارآمدی لازم برای توسعه و تغییر را ندارند و این واقعیت را سابقه و تاریخ استان نشان داده است و تنها نمی‌توان به برخی استثنا‌ها هم دل خوش کرد چون استثناء در حکم قاعده نخواهد بود.
چون این عزیزان هم به صورت مقطعی آمده و بعد هم رفته‌اند و البته عده‌ای هم برای اینکه خود را استثنا نشان دهند در این بین با امار پردازی به دنبال جلوه دادن شرایط گل و بلبلی هستند، ولی واقعیتی که مردم لمس می‌کنند، کاملا برعکس می‌باشد.
لذا اگر چه عنوان می‌شود، بسیاری از انتصابات کشوری بوده و مسئولان استان در ان نقش کمی دارند که اگر این موضوع صحت داشته باشد عذر بدتر از گناه است و نشانه افول دستگاه‌های حاکمیتی استان خواهد بود.
ولی از استاندار سمنان که نفر اول دولت تدبیر و امید در استان می‌باشد و هدفشان تحقق انقلاب اداری است، درخواست می‌شود، در سال جدید عنایت ویژه‌ای به نیروهای بومی جوان و خلاق و باانگیزه شهرهای مختلف استان داشته باشند و از آنان در پست‌های بالا و مدیرکلی به جای برخی از مدیران نا کارآمد استفاده نماید و سن کم یا تجربه کم را بهانه و چماقی برای تضعیف جوانان با انگیزه و باسواد و خلاق ننماید که انقلاب اداری چیزی جز تغییر نگاه سنتی نیست.
مضاف بر اینکه، اولا نیروی بومی جوان در هر پست و مقامی که بوده منشای خیر و برکت کثیر و بی‌بدیل و اصلاحات اساسی شده است دوما چون تا پایان عمر خود در معرض قضاوت همشهریان و هم‌استانی‌ها خواهد بود، نهایت سعی و تلاشش را به کار خواهد بست.
پیشنهادم به استاندار محترم این است که سیستم فعلی و نا کار آمد اداری را متحول کنید، مطمئن باشید می‌شود، شک نکنید همه با هم می‌توانیم، چون معتقدیم تاکنون به جز همان استثنا‌ها برخی مدیران غیربومی چندان کار اساسی برای استان انجام نداده‌اند و جوانان فعال و پویا بوده اند که کارهایی کرده‌اند کارستان.
6026/7342
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.