سرهنگ حسن خسروجردی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در 24 ساعت گذشته 17 مورد سانحه جرحی و یک مورد حادثه فوتی در محورهای استان رخ داد.
وی اظهارداشت: همچنین 17 هزار و 87 وسیله نقلیه از سمت تهران به استان وارد و 16 هزار و 660 خودرو از گرمسار و محدوده سمنان خارج شدند.
وی خاطرنشان کرد: روز گذشته واژگونی پژو 206 در کیلومتر 89میامی-سبزوار به علت بی‌توجهی راننده به جلو باعث مصدومیت و در نهایت فوت یک جوان 20 ساله شد.
خسروجردی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 6 میلیون خودرو در محورهای ارتباطی استان سمنان تردد کردند.
وی با بیان این که ، محور شاهرود-رامیان در استان سمنان مسدود است، تصریح کرد: با توجه به کویری و یکنواختی محورهای استان، بعد از هر 2 ساعت رانندگی استراحت 15دقیقه ای به رانندگان توصیه می شود.
رییس پلیس‌راه استان سمنان بابیان این که شعار نوروز طرح ترافیک پرهیز از خطر و آرامش در سفر انتخاب‌ شده است، اضافه کرد: با توجه به کویری و یکنواختی محورهای استان احتمال خستگی و خواب‌آلودگی وجود دارد و از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس هوشیار نبودن در اولین توقفگاه استراحت و سپس به مسیر ادامه دهند.
خسروجردی گفت : در ایام نوروز در همه شهرها و روستاها امکان اسکان مسافران وجود دارد و گردشگران می‌توانند هنگام خستگی ضمن اقامت و بهره‌گیری از جاذبه های طبیعی و تاریخی شهرهای استان با هوشیاری کامل به مسیر خود ادامه دهند.
رییس پلیس راه استان سمنان تصریح کرد : اکنون محور تهران به سمت مشهد شاهد ترافیک پرحجم ولی روان هستیم که رعایت فاصله طولی، قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از رفتارهای مخاطره آمیز می تواند خاطره سفر را دلنشین کند.
286 سانحه فوتی، جرحی و خسارتی در طی ایام نوروز 96 به وقوع پیوست و 28 نفر در محورهای استان سمنان جان باختند.
پلیس راه استان سمنان با 40 دوربین سرعت سنج ثابت، بر تردد خودروها در محورهای ارتباطی استان نظارت دارد.
سالانه دست کم 15 میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند.
حدود 600 کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.