ابوالفضل حسن بیگی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بخش قابل توجهی از مشکلات جامعه با رونق اقتصادی برطرف می شود و مولفه اصلی رونق کسب و کار، حمایت از تولید ملی است.
وی اظهار داشت : رکود اقتصادی و بیکاری از مشکلات عدیده ای است که در دولت های گذشته به دلیل نبود مدیریت شفاف و عمل گرا به وجود آمده است که با رونق واحدهای تولیدی بار دیگر افزایش اشتغال در کشور نمایان می شود.
وی خاطرنشان کرد : یکی از عوامل ایجاد بزهکاری و تشکیل پرونده های قضایی ،بیکاری است که باید با تلاش مردم و دولت این چالش مهم کشور را ریشه کن کرد.
حسن بیگی با بیان این که، مردم با خرید کالای ایرانی در افزایش رونق اقتصادی در کشور نقش دارند، ادامه داد: اگر در کشور فرهنگ خرید کالای تولید ملی عملیاتی شود به طور قطع به صورت غیر مستقیم بسیاری از مشکلات عمده جامعه نیز برطرف می شود.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خرید کالای ایرانی توجه و عمل به منویات رهبر انقلاب است و با توجه و اجرا شعار سال، بخش قابل توجهی از مشکلات کشور برطرف می شود.
وی گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور ریشه در اقتصاد مردمی دارد و باید اصحاب رسانه و مطبوعات برای فرهنگ سازی این امر مهم بیش ازپیش تلاش کنند.
حسن بیگی تصریح کرد: بسیاری از کشورهایی که از نظر اقتصادی در جایگاه ممتاز جهانی قرار دارند، به تولید ملی توجه قابل توجهی می کنند و باید با نگاه با خارج و ارزیابی توانمندی داخلی، ایران را به یک ابرقدرت اقتصادی تبدیل کرد.
وی با بیان این که برای اعتماد سازی در بین مردم برای خرید کالای ایرانی باید به کیفیت محصولات توجه داشت، افزود: اگر کیفیت کالای تولیدی ایران افزایش یاید، مردم با فرهنگ ایران به یقین خرید کالای ساخت داخل را خریداری خواهند کرد.
در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بیش از3 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی استان سمنان پرداخت شد.
از سوی رهبر انقلاب، سال 1397 سال حمایت از کالای ایرانی اعلام شده است.
یکهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی در استان سمنان فعالیت دارد.
7339/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.