مسوول سبک کیک بوکسینگ W.A.K.F جمهوری اسلامی ایران، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد : این رقابت ها با حضور 160 ورزشکار در قالب 13 تیم، 25 تا 27 بهمن به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار شد.
محمد رمضانی افزود: در پایان دیدارها تیم های سمنان، مازندران و اردبیل به ترتیب در رده های نخست تا سوم قرار گرفتند وجام اخلاق نیز به تیم خراسان شمالی رسید.
وی با بیان اینکه این مسابقات در چهار رده نونهالان هنرهای فردی، نوجوانان لایت کنتاکت، جوانان و بزرگسالان لوکیک برگزار شد، اضافه کرد: در مجموع 120 نشان طلا، نقره و برنز در بین شرکت کنندگان توزیع شد.
دبیر شورای عالی کمیته داوران فدراسیون ورزش های رزمی با اشاره به اینکه افراد منتخب در این رقابت ها به مسابقات برون مرزی فرستاده می شوند، افزود: برگزاری جام خزر و چندین دوره مربیگری و داوری در استان ها از جمله برنامه های این کمیته در سال آینده است.
رمضانی اضافه کرد: چهارم اسفند ماه نیز یک دوره آزمون مربی گری داوری درجه های یک تا چهار دان فنی در استان مازندران برگزار می شود.
مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم کمیته کیک بوکسینگ W.A.K.F جمهوری اسلامی ایران طی روزهای 25 تا 27 بهمن در سالن ورزشی ولی عصر شاهرود برگزار شد.
2 تیم الف و ب از استان سمنان، 2 تیم از استان مازندران و همچنین تیم های گیلان، اردبیل، خراسان های شمالی و جنوبی، نیشابور، تهران، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و گلستان در این رقابت ها شرکت کردند.
7358/6167 خبرنگار: سروش مولانا **** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.