به گزارش ایرنا، قشرهای مختلف مردم ،دانش آموزان، دانشجویان، مسوولان و روحانیان با سر دادن شعارهایی مانند ' مرگ بر آمریکا ' و ' مرگ بر اسرائیل ' از میدان بسیج تامیدان امام رضا(ع) این شهر راهپیمایی کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی عظیم ،پارچه نوشته هایی با مضمون ' ماتاآخرایستاده ایم ' ، ' فریب وعده های دشمن را نخوریم ' و 'جانم فدای رهبر ' با خود حمل می کردند.
حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور امام جمعه میامی درحاشیه این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا، گفت : 22 بهمن روز نمایش اقتدار مردم ایران است ، حضورباشکوه مردم موجب ناامیدی دشمنان می شود، مردم انقلابی ایران اسلامی این راه را باعزت واقتدار ادامه می دهند.
محمدمهدی کریمی فرماندار میامی نیز گفت: بخش زیادی ازموفقیت های نظام واقتدارایران واثربخشی آن ازتداوم حضوربی مانند مردم در صحنه های مختلف مانند راهپیمائی 22 بهمن است.
رحیم عامری دادستان عمومی و انقلاب میامی هم گفت : مردم ایران با هوشیاری بالای خود به دشمنان نظام اعتماد نکرده و مراقب نقشه های آنان هستند که این امر خواسته رهبر معظم انقلاب است .
سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحتی فرمانده سپاه ناحیه میامی هم بااشاره به اینکه برای استکبار جهانی، اقتدار نظام جمهوری اسلامی قابل تحمل نیست، گفت: ملت ایران با درس گرفتن از مکتب حسینی از نظام و انقلاب خود دفاع می کنند.
وی گفت: ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند وامسال باحضوری چشمگیردراین روزتاریخی و با فریادالله اکبر و مرگ بر آمریکا بر آن تاکید کردند.
حجت الاسلام داودغزلچه مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه میامی نیز با بیان این که پیام ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22بهمن ، ایستادگی در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و حراست و صیانت از دستاوردهای انقلاب است، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با الگوگرفتن از سیره معصومین (ع) و با روحیه سازش ناپذیری ، استکبار جهانی را به زانو در آورد .
رضامهدیان سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی میامی نیز خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی حضرت امام خمینی(ره)، دشمن‌شناسی و روحیه استکبارستیزی بود و مردم انقلابی ایران نیز با پیروی از سیره امام و فرامین رهبر معظم انقلاب ، همواره صلابت و اقتدار خود را در برابر زورگویان جهان به نمایش گذاشته اند.
وی تصریح کرد: مردم ولایت مدار شهرستان میامی همچون سالیان گذشته با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22بهمن با تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ، بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان زدند.
عباس صائمی رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان میامی هم گفت : مردم ایران همه ساله در روز 22 بهمن ، روحیه استکبار ستیزی خود را به نمایش گذاشته و تنفرخود را از سیاست های خودخواهانه آمریکا اعلام می کنند.
در این آیین قطعنامه سراسری 22بهمن قرائت شد و راهپیمایان با فریاد الله اکبر موضع ضد استکباری خود را اعلام کردند.
مردم شهرستان 40 هزار نفری میامی در شرق استان سمنان ، راهپیمایی 22 بهمن را در 21 شهر و روستا برگزار کردند.
7357/6167خبرنگار : علی آقایی ** انتشار دهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.