غلامرضا کاتب روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : نباید نسبت به استفاده مردم از شبکه های اجتماعی دیدگاه های انتقادی و غیرکارشناسی داشت و باید آحاد جامعه را به استفاده اصولی از این شبکه های ارتباط جمعی در چارچوب این نظام مقدس آگاه کرد.
وی اظهارداشت : با راه اندازی شبکه های اجتماعی در کشور، برای هزاران نفر از جوانان دانش آموخته در چندسال گذشته اشتغالزایی شد و باید این فناوری نوین برای کاهش روزافزون آمار بیکاری در ایران اسلامی تقویت شود.
وی با بیان این که مردم ایران همواره پایداری خود را نسبت به ارزشهای انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف اثبات کرده و به خوبی توطئه های استکبارجهانی را می دانند، خاطرنشان کرد : مردم این کشور سرافراز حافظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی در شبکه های اجتماعی هستند.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : ارایه دیدگاه های خلاف واقع و غیرکارشناسی در رابطه با لایحه پیشنهادی بودجه 97 صحیح نیست و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اکنون به دقت این لایحه را مورد نقد و بررسی قرار دادند.
کاتب اضافه کرد : نمایندگان مردم در خانه ملت، به خوبی مشکلات آحاد جامعه را درک می کنند و کاهش آماربیکاری و افزایش رفاه اجتماعی در اولویت نمایندگان در رسیدگی و تصویب لایحه بودجه 97 خواهد بود.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت و مجلس شورای اسلامی برای رفع معضل بیکاری در کشور همدلی خوبی دارند و در سایه آرامش ذهنی این قوا ، افزایش رفاه اجتماعی در کشور محقق می شود.
ارایه لایحه بودجه 97 کشور از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی در چند هفته گذشته با نظرات مثبت و منفی بسیاری از سوی صاحبنظران و کارشناسان مواجه شده است.
لایحه بودجه سال 1397 در اواخر ماه آذر از سوی رئیس جمهوری تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.
نتایج تحقیقات مختلف بیانگر آن است که می‌توان از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در بسیاری از سطوح فردی و اجتماعی به منظور شناسایی مسایل و تعیین راه حل آن ها، برقراری روابط اجتماعی، اداره امور تشکیلاتی، سیاست گذاری های عمومی و رهنمون‌سازی افراد در مسیر دستیابی به اهداف استفاده کرد.
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ایران بیست و نهم ماه آذر سال 95 منشور حقوق شهروندی را شامل 23 سرفصل و 120 ماده به همراه ساز و کار اجرا و نظارت بر حسن اجرای حقوق شهروندی و ارجاعات قانونی مواد آن امضا و رونمایی کرد.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.