به گزارش ایرنا، محمود قنبری روزسه شنبه در نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان در سالن کوثر استانداری افزود: وظیفه سازمان های مردم نهاد و دستگاه ها، رفع کمبود اعتبار در ارتباط با هزینه برپایی غرفه هاست.
وی اظهارداشت : یکی از مشکلات برپایی این نمایشگاه ، محل برگزاری آن است که شهرداری موظف به ارایه سرویس های رایگان برای رفت وآمد شهروندان خواهد بود.
قنبری با اشاره به بحث اطلاع رسانی برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان استان، خاطرنشان کرد: انجام تبلیغات محیطی در ورودی و خروجی شهر در افزایش آگاهی مردم تاثیرگذار است.
معاون استانداری سمنان تصریح کرد : لازم است تمامی هماهنگی های مورد نیاز در این زمینه فراهم شود تا بانوان دغدغه ای برای مکان نمایشگاه که خارج از شهر است، نداشته باشند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان گفت: زنان روستایی و سرپرست خانوار که در 2 سال گذشته در نمایشگاه توانمندی غرفه دار بودند، خواهان برگزاری دوباره این نمایشگاه هستند.
زینب کرکه آبادی افزود: به منظور ایجاد فضای شاد خانوادگی، دستگاه ها برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی خود را برای تشکیل نمایشگاه در ایام الله دهه فجر ارائه دهند.
وی با اشاره به این که مهم ترین مشکل تولیدکننده ها فروش محصولات است،ادامه داد: برپایی نمایشگاه توانمندی می تواند اقدامی اثرگذار در راستای رفع مشکلات در مسیر فروش کالاهای تولید بانوان استان باشد.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه توانمندی بانوان استان نه تنها محل فروش محصولات بوده بلکه مکانی برای تبادل افکار، اطلاعات و تجربه ها است در ایام الله دهه فجر سال جاری در سمنان برگزار می شود.
از مجموع جمعیت 700 هزار نفری استان سمنان ، 345 هزار تن با زنان تشکیل می دهند.
6026
خبرنگار: سارا خدادادی **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.