به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته افزود : مردم و مسوولان ایران پاسخ محکمی به سخنان بی پایه و اساس رییس جمهوری آمریکا دادند.
وی ادامه داد: برای رویارویی با سیاست های سلطه طلبانه آمریکا وصهیونیسم ، باید همه ملت های محروم و زیرستم جهان همدل و هم زبان شوند.
صفایی پور گفت : ملت ایران با پیروی ازولایت فقیه درراه انقلاب اسلامی گام برمی دارند و باپشتیبانی ازولایت فقیه ودرسایه همدلی ووحدت ملی اجازه تعرض به کشور را نخواهند داد.
امام جمعه میامی به اهمیت آمار و نقش مهم آن دربرنامه ریزی های کشور هم اشاره کرد و افزود: آمار نفوس ومسکن نقش بسزائی در برنامه ریزی های کشور در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی وتحقق اقتصاد مقاومتی دارد.
خطیب جمعه میامی با گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهارکرد: ساخت فضاهای ورزشی و رفع مشکلات حوزه ورزش بویژه تکمیل استخرسرپوشیده و زمین چمن در شهر و روستاهای میامی باید در اولویت برنامه های مسوولان قرار گیرد.
وی از برگزاری نمایشگاه نقاشی زنگ امنیت درمیامی هم یاد کرد و گفت: یکی از راه های کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه استفاده ازهنر است .
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی ** انتشار دهنده : محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال تلگرامی اخبار ایرنا شاهرود به آدرس @irnashahroud مراجعه فرمایید)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.