به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز چهارشنبه در نشست ملی استاندارد در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود : برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار باید صاحبان واحدهای صنعتی به کیفیت کالاهای تولیدی توجه ویژه ای داشته باشند.
وی با بیان این که برای ورود به بازارهای جهانی رویکرد استاندارد سازی محصولات تولیدی در اولویت قرار گیرد، اظهارداشت : راه اندازی آزمایشگاه های نظارت بر کیفیت کالاها و همچنین بازدیدهای سرزده از واحدهای صنعتی می تواند در بهره وری تولید محصولات تاثیرگذار باشد.
وی خاطرنشان کرد : رویکرد خود اظهاری در بحث استاندارد سازی کیفیت محصولات تولیدی از اقدامات مثبت دولت تدبیر و امید در چهارسال گذشته بوده است.
استاندار سمنان تصریح کرد : براساس برنامه ریزی های انجام شده 200 واحد تولیدی و صنعتی برای ارزیابی کیفیت محصولات در 2 سال آینده نمونه گیری می شوند که این اقدامات می تواند در افزایش رونق اقتصادی در استان تاثیرگذار باشد.
خباز اضافه کرد : باید صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی اقداماتی که باعث افزایش اشتغال و رونق کسب وکار در سمنان می شود را جدی بگیرند و توجه به امر استاندارد می تواند مسیر توسعه در این استان را هموارتر کند.
در تقویک کشورمان 22 مهرماه روز ملی استاندارد نامگذاری شده است.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.