به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان افزود : دونالد ترامپ در منطقه خاورمیانه نه تنها به اهدافش نرسید بلکه به واسطه قدرت و عظمت ایران اسلامی روز به روز خار و ذلیل می شود.
وی اظهارداشت : رجزخوانی رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در رابطه با ایران، برگرفته از قدرت و اقتدارش نبود بلکه از ضعف و زبونی و سستی با قدرت نمایی جبهه مقاومت است.
آیت الله شاهچراغی تصریح کرد : این شخص مفسد و زبون هیچ غلطی در برابر اتحاد ، عزت و سربلندی ایران اسلامی نخواهد کرد و با هدایت و رهبری امام خامنه ای توطئه های این شیطان بزرگ خنثی می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در بخش دیگری با اشاره تقارن اولین روز ماه محرم الحرام با هفته گرامیداشت دفاع مقدس گفت : ایثار و شهادت جوانان رشید رزمنده ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس الگو برداری از عاشورای حسینی بود.
وی اضافه کرد : محرم حسینی اگر نبود اسلام در جهان دوامی نداشت و ماندگاری مذهب تشیع از رشادت ها و جوانمردانی های امام حسین (ع) و یاران با وفایش در عاشورای حسینی نشات می گیرد.
آیت الله شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود مجلس خبرگان رهبری را یکی از نهادهای ارزشمند برای رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت : در دیدار اخیر نمایندگان این مجلس با رهبر انقلاب، مهم ترین مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور گزارش شد.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی نمازگران نمازجمعه امروز سمنان در اعتراض به سخنان سخیف رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل علیه ایران برگزار شد.
آنان با سردادن شعار 'مرگ بر امریکا - مرگ بر اسرائیل - الله اکبر خامنه ای رهبر '، سخنان ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل را محکوم و بر ادامه راه انقلاب تاکید کردند.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.