سید علی اکبر میری روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه در ساعت 6 و 50 دقیقه صبح امروز در بلوار ورودی شهر امیریه دامغان رخ داد که منجر به مصدومیت رانندگان 2 خودرو شد.
وی اضافه کرد: پس از وقوع این حادثه نیروهای پلیس راه، آتش نشانی و اورژانس 115 به منطقه اعزام شدند و راننده مجروح 2 خودرو به بیمارستان ولایت دامغان منتقل شدند.
سرهنگ میری با اشاره به اینکه علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، گفت: از ابتدای سال تا کنون چهار نفر در حوادث درون شهری دامغان جان خود را از دست دادند که بیشتر جان باختگان عابران پیاده و موتورسواران بودند که عابران با رعایت نکات ابتدایی مانند عبور از پل هوایی و پیاده روها و موتورسواران با استفاده از کلاه ایمنی می توانند از وقوع حادثه جلوگیری کنند.
میری تصریح کرد : هفته گذشته نیز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی پراید در محور دامغان- معلمان سه نفر کشته و یک نفر مجروح شد.
فرمانده انتظامی دامغان تصریح کرد: خستگی، بی‌توجهی راننده به جلو به جلو، خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز از عوامل اصلی حوادث در جاده ها است.
50 نیروی امدادگر داوطلب در پایگاههای هلال احمر دامغان فعالیت می کنند که در هر روز 14 کشیک در پایگاه ها حضور دارند و چهار پایگاه امداد و نجات هلال احمر در شهرستان دامغان وجود دارد.
هموطنان گرفتار در حوادث مختلف می توانند از طریق شماره 112 سامانه امداد و نجات هلال احمر، از خدمات این نهاد بهره مند شوند.
9856/6103 خبرنگار: میثم اسماعیلی** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.