به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در این مراسم که درمحل سالن غدیر سازمان برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین قاسم پور نماینده حوزه نمایندگی ولی فقیه یادی از شهیدان رجایی و باهنر کرد و عروج ملکوتی نیروهای خدوم و حافظان انفال در اداره کل استان گیلان را تسلیت عرض کرد.
حجت الاسلام قاسم پور با اشاره به اینکه هر کشور دو دشمن داخلی و خارجی دارد اما تأثیر و خطر دشمن داخلی را بر روی اساس و امنیت نظام ویژه دانست.
وی در ادامه به نقش مبارزه با نفس که همان جهاد اکبر است اشاره کرد و افزود در طول تاریخ انبیاء الهی، پیش قراولان مبارزه با نفس بودند.
حجت الاسلام قاسم پور گفت: شهیدان رجایی و باهنر مبارزه با نفس را به اوج رسانده بودند و علیه طاغوت قیام نمودند و مقامات عالیه رسیدند.

نگهدار اسکندری مدیرکل حوزه ریاست و عملکرد سازمان جنگل ها و مراتع نیز در این مراسم در گزارشی به چگونگی انتخاب کارکنان نمونه ستادی و استانی پرداخت و معیارها و شاخص های ارزیابی هر بخش را با توجه به عملکرد حوزه تشریح کرد.
در ادامه خداکرم جلالی معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با تبریک هفته دولت و روز کارمند یاد و خاطره همکاران عزیزدر استان گیلان که به لقا الله پیوسته اند را گرامی داشت.
رئیس سازمان جنگلها و مراتع با تقدیر از همکاران سازمانی به سه محور اساسی از دیدگاه حضرت علی (ع) در سنجش کارگزاران به محورهای تخصصی، معیارهای ارزشی و مکتبی اشاره نمود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی در ادامه به تلاش برای حل مشکلات مالی کارمندان منابع طبیعی اشاره ایشان افزود: کار در منابع طبیعی دشوار و پر مسئولیت است در حالیکه درایام تعطیلات خیلی ارگان ها تعطیل و به استراحت می پردازند بسیاری از مدیران و کارکنان منابع طبیعی درگیر مسائل حریق، مقابله با تخریب، تجاوز به عرصه ها و... هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، کار در منابع طبیعی را بسیار حساس و مهم و کارکنان و مسئولان منابع طبیعی را خزانه داران انفال دانست.
جلالی با بیان اینکه بزرگترین چالش زیست محیطی افزایش غلظت گاز کربنیک است که منجر به تغییر اقلیم و بیابان زایی شده و یادآور شد که توافق نامه پاریس برای جلوگیری از این تخریب زیست محیطی منعقد شده است.
وی به یکی دیگر از چالش های مهم زیست محیطی اشاره کرد و افزود: اگر مدیریت آب های زیرزمینی خوب انجام نشود نتیجه آن بیابانزایی و گرد وغبار و تخریب محیط زیست خواهد شد.
خداکرم جلالی در پایان نگرش سیستمی را برای حل این چالش، نگرشی مناسب معرفی کرد و توجه به این موضوع را برای تعادل بخشی در آبخیزداری، آبخوانداری و حفاظت از جنگل ها ومراتع ضروری دانست.
در پایان از مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان آقای علینقی حیدریان که در تحقق شاخص های عمومی واختصاصی ارزیابی عملکرد رتبه برتر را کسب نمودند تقدیر و تجلیل شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 727453
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.