به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، «حسین خواجه بیدختی» امروز و در حاشیه مراسم افتتاح این هتل، گفت: این هتل در زمینی به مساحت سه هزار و 406 متر مربع و با زیربنای پنج هزار و 606 متر مربع در پنج طبقه ساخته شده است.
«حسین خواجه بیدختی» با اشاره به اینکه اعتبار این طرح 2 میلیارد و 400 تومان است و برای 50 نفر اشتغالزایی می کند، افزود: این هتل ظرفیت پذیرایی از یک هزار نفر را دارد و دارای 36 سوئیت و اتاق است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان با اشاره به اینکه اقامتگاه بوم گردی بالا محله شهر مجن و اقامتگاه بوم گردی چشمه مراد کلاته خیج شاهرود نیز صبح فردا افتتاح می‌شوند، گفت: هتل آفتاب شهر گرمسار و اقامتگاه بوم‌گردی خانه پدری(حسین آباد حاج علی قلی) دامغان نیز در هفته دولت افتتاح می‌ شود.
وی افزود: مجموع اعتبار این پروژه‌ها 321 میلیارد و 900 میلیون ریال است و در مجموع شرایط اشتغال 136 نفر را فراهم می کنند.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: بهره برداری از این پروژه ها زمینه ساز افزوده شدن 110 اتاق به ظرفیت اقامتی استان سمنان است.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته گرامیداشت دولت نامگذاری شده است.
استاندار سمنان، فرماندار شاهرود، امام جمعه شاهرود، شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان سمنان و شهرستان های شاهرود و میامی در آیین افتتاح هتل قصر بسطام حضور داشتند .
با افتتاح طرح های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در هفته دولت امسال، مراکز اقامتی استان به 69 مرکز شامل 12 هتل، 2 هتل آپارتمان، پنج مهمانپذیر ، 37 اقامتگاه بوم گردی، هفت خانه مسافر، یک متل و پنج مجتمع اقامتی، محوطه و مجموعه گردشگری افزایش می یابد که این واحدها در مجموع دارای یک هزار و 309 تخت برای اقامت گردشگران و ظرفیت اقامتی رسمی بیش از 2 هزار نفر شب است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 726663
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.