به گزارش ایرنا، سیدحسن حسینی شاهرودی روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح‌های هفته دولت شهرستان شاهرود با حضور محمدرضا خباز استاندار در هتلی در بسطام، افزود: میزان آرای وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم بی‌سابقه بود به گونه‌ای که بیش از 65 درصد از آنان بیش از 200 رای موافق از نمایندگان مجلس شورای اسلامی کسب کردند.
وی، با تاکید بر حاکم نبودن فضای سیاسی بر مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: رای مجلس شفاف و واقعی بود و نمایندگان بر اساس تشخیص خود بنا را بر همکاری با دولت گذاشتند.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل معاونت اقتصادی ریاست جمهوری، بیان کرد: امید است این معاونت به هدفی که برای آن ترسیم شده در راستای ایجاد هماهنگی اعضای اقتصادی و همگرایی میان آنان دست یابد.
حسینی شاهرودی به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی به اعضای دولت دوازدهم، اضافه کرد: داشتن تحمل صدای مخالفان و برنامه ریزی دقیق برای رفع مشکلات مردم باید در دستور کار دولت قرار گیرد.
وی به افتتاح هتل قصر بسطام هم اشاره داشت و گفت: این منطقه ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری دارد و تدوین طرح جامع محور گردشگری شاهرود- بسطام- جنگل ابر که بخشی از آن تا مجن هم ادامه دارد، اقدامی مناسب برای شناسایی توانمندی ها و برنامه ریزی در این حوزه است.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: این کار باید در مناطق دیگری چون میامی، کالپوش، بیارجمند و طرود هم انجام شود.
در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت 141 طرح عمرانی و اقتصادی شاهرود با اعتبار 107 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد، در استان سمنان 486 طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی با اعتبار 303 میلیارد تومان با ایجاد 754 شغل در هفته دولت 96 در حال افتتاح است.
در سال 95 در استان سمنان 432 طرح با هشت هزار 680 میلیارد ریال اعتباربه بهره برداری رسید، دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته گرامیداشت دولت نامگذاری شده است.
7359/6103 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به کانال تلگرامی این رسانه به نشانی @irnashahroud مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.