به گزارش ایرنا، علی معینی دانشمندی روز دوشنبه در نشست انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی های استان سمنان افزود: روابط عمومی ها موظف هستند تا خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند و باید در این مسیر 2 مولفه صداقت و صراحت را مد نظر قرار دهند.
وی بیان داشت: یکی از مشکلات دولت یازدهم تبیین نشدن درست خدمات دولت به مردم بود که این مشکل باید با کمک روابط عمومی ها در دولت دوازدهم رفع شود.
مشاور و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان خاظرنشان کرد: روابط عمومی ها به سه گروه توجیه‌گر، تبیین‌گر و تحلیل‌گر تقسیم می شوند که روابط عمومی تحلیل‌گر بهترین نوع آن است.
وی با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، روز ماندگاری را در تاریخ کشور رقم زد و به همه جهانیان نشان داد که پشتوانه انقلاب از همیشه محکم تر است.
وی افزود: مردم استان سمنان نیز با مشارکت بیش از 80 درصدی خود حمایت خود را از نظام اعلام کردند و توانستند در کشور رتبه هفتم را در شاخص مشارکت کسب کنند.
وی مشاور و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان یادآور شد: این انتخابات سه پیروز داشت، پیروز اول مردم شریف ایران بودند که حضوری پرشور و به یادماندنی داشتند، پیروز دوم رهبرمعظم انقلاب و پیروز سوم دکتر حسن روحانی بود که با سوابق روشن ایشان مردم دوباره به او اعتماد کردند.
این نشست با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان سمنان برگزار شد و اساس نامه پیشنهادی بری این شورا مصوب شد و برای انتخاب اعضا و هیات رئیسه رای گیری انجام شد.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.