غلامرضاکاتب روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: برجام فرصتی ارزشمند برای افزایش اشتغال و رونق کسب وکار در کشور است و باید به دلیل به فرجام رسیدن برجام، قدردان دولت یازدهم بود.
وی اظهارداشت: برای افزایش اشتغال و رونق کسب وکار در کشور نباید تفکر جزیره ای داشت و باید با گسترش مرزها و تجارت آزاد ، برای رفع معضل بیکاری جوانان گام برداشت.
وی با بیان اینکه در دولت دوازدهم به دلیل اعتمادسازی انجام شده بین ایران و کشورهای غربی، انتظار می رود بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادی و صنعتی کشور تا چندسال آینده برطرف شود، گفت:دولت یازدهم با تدبیر، عزت و اقتدار را به ایران اسلامی بازگرداند.
عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای افزایش اشتغال و رونق کسب وکار علاوه بر برونگری، به برنامه های جامع اقتصاد مقاومتی توجه داشت و راه برون رفت از چالش های اقتصادی توجه به منویات رهبر انقلاب است.
کاتب خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی کلید رفع بسیاری از مشکلات کشور است و عملیاتی کردن شعار سال می تواند زمینه ایجاد شغل قابل توجه در کشور باشد.
وی تصریح کرد: با وجود کارشکنی های آمریکا، برنامه های ضمانت اجرایی برجام تاکنون موثر و مثبت پیش رفته است و می توان در آینده ای نزدیک با تحقق وعده ها، شاهد رفع تمام مشکلات کشور باشیم.
کاتب خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان خدمتگزاران آحاد جامعه ، با تصویب قوانین منسجم اشتغال آفرین برای سال 96 نیز درصدد کاهش نرخ بیکاری در کشور است.
در دولت تدبیر و امید در استان سمنان 87 طرح با سرمایه گذاری 6 هزار و 575 میلیارد تومان تفاهم نامه اجرای طرح های مختلف با بخش خصوصی منعقد شده است.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.