غلامرضا کاتب روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : مردم ایران عظمت و آبادانی این دیار گوهر بار را از اندیشه ناب امام خمینی(ره) می داند و برگزاری آیین های پرشور در سالگشت ارتحال این شخصیت والامقام مبین ارادت آحاد جامعه به امام عزیز است.
وی خاطرنشان کرد : امام خمینی، ایران اسلامی را از ظلم و استعمار نجات داد و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بدون رهبری دلسوازانه این شخصیت والامقام غیر ممکن بود.
وی اظهارداشت : در واقع مشارکت پرشور و وصف ناشدنی مردم در انتخابات نشان دهنده اعتقاد راسخ آن ها به دستاوردهای انقلاب اسلامی است که رهبری امام آن را به ثمر رسانده است.
وی اضافه کرد : امام خمینی شخصیتی چند بعدی بودند که بسیار از مطالب علمی ،فلسفی و سیاسی ایشان راهگشای رفع بسیاری از مشکلات ایران اسلامی است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امام خمینی از اندیشمندان نام آور قرن اخیر است و با رهبری حکیمانه این شخصیت وارسته بود که هشت سال جنگ تحمیلی با اقتدار سربازان ایران به پیروزی رسید.
کاتب اضافه کرد : باید جوانان ایران اسلامی مسیری را که پیشینیان برای افزایش عظمت این دیار هموار کردند با اقتدار ادامه دهند و به یاری خدواند منویات امام راحل برای رفع بسیاری از کارشکنی ها ادامه یابد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت : تکریم و توجه به منویات امام خامنه ای همواره مورد توجه مسوولان و آحاد جامعه بوده است و رهبر انقلاب جانشین شایسته ای برای امام بزرگوار بودند.
روح‌الله مصطفوی ملقب به امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در 14 خرداد سال 1368 دار فانی را وداع گفت.
علاوه بر برگزاری آیین مختلف سوگواری، مداحی و سخنرانی به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد در جای جای استان سمنان، بیش از سه هزار نفر از این استان به مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند.
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.