به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد بارانی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری اافزود: بیان دعا و به یاد خدا بودن موجب آرامش ذهن انسان می شود و دعا خواندن یکی از ضروریات ماه مبارک رمضان است.
وی اظهارداشت : دعا خواندن، توبه و استغفار انسان را از نگرانی ها نجات می دهد، هر انسانی ممکن است گذشته تاریکی داشته باشد که توبه کردن موجب از بین رفتن گناهان و ایجاد انگیزه برای انجام کارهای خوب در آینده می شود.
وی اضافه کرد: برخی ازافراد برای آینده خود نگران هستند که دعا خواندن در این ماه مبارک موجب می شود تا دنیای از نور برای آینده انسان ایجاد شود.
بارانی تاکید کرد : مردم با دعا خواندن می توانند از نگرانی های مربوط به دشمنان رها شوند و به شجاعت دست یابند.
وی با بیان این که دعا خوانی اضطراب و نگرانی های دنیایی را از بین می برد، مردم را به دعا خوانی بیشتر در ماه مبارک رمضان توصیه کرد.
امام جمعه مهدیشهر افزود : برخی از افراد از تنهایی رنج می برند که دعا خواندن نگرانی انسان از تنهایی را نیز برطرف می کند.
به گزارش ایرنا، ماه مبارک رمضان ارزشمندترین هنگامه در طول سال به شمار می رود که پروردگار روزه گرفتن را بر مسلمانان واجب کرده است و برپایه احادیث نبوی هر عبادت در این ماه ثواب 700 برابر نسبت به دیگر ماه‌ ها دارد.
اوج این عظمت را می‌توان در شب های قدر مشاهده کرد که قرآن کریم آن را برتر و بهتر از هزار ماه دانسته، از این رو شناخت اهمیت و ارزش این ماه مبارک برای آمادگی روحی بسیار ضروری است.
٧٣٤١\٦٠٢٦ خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.