به گزارش ایرنا، در این آیین شماری زیادی از حامیان دکتر روحانی در استان سمنان ، جمعی از مسوولان و قشرهای مختلف مردم اعم زن و مرد حضور داشتند.
80.3 درصد واجدین شرایط رای استان سمنان در انتخابات 29 اردیبهشت 96 شرکت کردند. دکتر حسن روحانی بیش از 46 درصد آرای این استان را کسب کرد.
هواداران دکتر روحانی اعم مردان و زنان حاضر در سالن ورزشی غدیر شهر سمنان با در دست داشتن بادکنک ها و پارچه های بنفش رنگ و سردادن شعار درود بر روحانی از وی حمایت کردند.
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان سمنان در این آیین پیروزی دکتر روحانی را به مردم این استان تبریک گفت و افزود: مردم سمنان با حضور و انتخاب آگاهانه، به ایرانی با آینده ای بهتر رای دادند.
فرامرز نیک سرشت افزود: شور و شوقی که مردم این خطه از ایران اسلامی در پای صندوق های رای از خود نشان دادند، چیزی جز تلاش برای آزادی و استقلال کشور نبود.
وی با اشاره به اینکه با پایان انتخابات دوران رفاقت ها آغاز و رقابت ها پایان یافت، اظهار کرد: همه ما باید به دولت برای رسیدن به اهداف و برنامه ها کمک و برای ایجاد امید در جامعه تلاش کنیم.
نیک سرشت با اشاره به انجام برخی تحرکات در روزهای اخیر در سمنان،گفت: انجام برخی ناهنجاری های اجتماعی در سطح شهر قطعا از سوی ما محکوم است و باید با ان برخورد شود و ما نیز از این گونه رفتارها اعلام برائت می کنیم.
نماینده مردم شهرستانهای سمنان، سرخه ومهدی شهر در مجلس شورای اسلامی با تبریک به مردم برای پیروزی دکتر روحانی، گفت: باید به مردم ایران تبریک بگوییم که آگاهانه و پرصلابت در انتخابات شرکت و به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کردند.
احمد همتی با اشاره به اینکه حماسه بزرگ 29 اردیبهشت ‌ماه 96 از سوی مردم نشان از بلوغ سیاسی و اجتماعی آنها بود، افزود: رئیس‌جمهور منتخب و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در پاسخ به این حضور و حماسه بزرگ، برای ملت تلاش و خدمت‌رسانی کنند و اکنون دیگر زمان پاسخ دولت و قدردانی آن از این حماسه بزرگ است.
وی اظهار کرد: دولت باید تلاش کند تا مشکلات کشور کم شود، کاستی‌ها را برطرف کند و ایران را به سمت مسیری هدایت کند که شایسته ملت بزرگ ایران است.
میزان مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا 80 درصد بود.
جمعی از مسوولان استان و فرماندار شهرستان سمنان در این مراسم حضور داشتند
7470/6026/.
خبرنگار: علیرضا عربی **انتشاردهنده:جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.