حجت الاسلام و المسلمین سید علی مهدی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران است، دشمنان به دنبال از بین بردن این نقطه قوت ایران هستند و شرکت نکردن در انتخابات می تواند پیامدهای بسیار آسیب‌زا و مخرب برای مردم و جامعه داشته باشد.
وی با بیان این که باید به مردم درباره آثار مثبت و اهمیت رای دادن آگاهی رسانی شود، افزود: در کل منطقه ، فقط در جمهوری اسلامی ایران است که با رای مردم رئیس جمهور و نمایندگان مجلس انتخاب می شوند و این امتیاز مختص ایران است و دشمنان می خواهند این امتیاز را از جمهوری اسلامی بگیرند تا بتوانند خود در مسایل داخلی ایران دخالت دهند.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد تاکید کرد: مردم ایران مردم عاقل و عادلی هستند و هیچ گاه از دشمنان تبعیت نمی کنند و رسانه های خارجی در 37 ساله گذشته نشان دادند که دشمن ایران هستند و با تشویق کردن مردم برای مشارکت نکردن در انتخابات به دنبال ایجاد نفاق و نفوذ هستند.
مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان خاطرنشان کرد: مردم باید در انتخابات به ندای رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید لبیک بگویند و با حضور حداکثری اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان بکشانند.
وی ادامه داد: درست است که مشارکت حداکثری هدف اول در انتخابات است، اما مردم نباید در رای دادن وسواس داشته باشند و نباید رای باطله و یا سفید در صندوق های رای بیندازند، زیرا نامزدهای انتخابات را شورای نگهبان تایید کرده اند و لیاقت و صلاحیت آن ها برای اداره کشور تایید شده است پس آن ها می توانند به نامزدها اعتماد کنند.
مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان تصریح کرد: وقتی رئیس جمهوری با تعداد رای بالاتری منتخب می شود، پشتوانه قوی مردمی خواهد داشت و همچنین با قدرت بیشتری در صحنه های بین المللی حضور پیدا خواهد کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.