به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، حادثه انفجار در معدن زمستان یورت آزادشهر در گرگان و محبوس و کشته شدن تعدادی از معدنچیان در این حادثه در صدر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی استان سمنان در این مدت قرار داشته است.
- اخباری مبنی بر مسمومیت 150 دانشجو در شیراز که از ساعت هشت سه شنبه شب تا ساعت 10 صبح روز پنجشنبه پانزدهم اردیبهشت 96 دانشجویان 332 مورد مراجعه به اورژانس داشته اند برخی از دانشجویان بیش از یک بار به اورژانس مراجعه کرده اند.
از 88 دانشجوی بستری شده در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز، 73 دانشجو مرخص شده اند و 15 دانشجو همچنان تحت درمان هستند.
-ادامه واکنش به تشکیل ستادهای مردمی ریاست جمهوری، نقدها، دعوت از سخنران هر ستاد بیان نقاط قوت و ضعف ایده ها و راه کارها هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری همچنان در صدر خبرهای محلی شبکه های اجتماعی قرار دارد.
-صبح روز چهاردهم اردیبهشت 96 در تماس مردم با پلیس 110 مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی در حوالی خیابان باغ زندان شاهرود، ماموران پلیس در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شدند.
در این حادثه مردی 28 ساله با اسلحه شکاری به سمت همسر و مادر همسرش سه تیر شلیک کرده بود، براساس بررسی‌ها، دلیل این فرد برای این اقدام، اختلاف با خانواده همسر بود.
اورژانس شاهرود اعلام کرد تلاش ها برای زنده نگهداشتن خانم 26 ساله که همسر تیرانداز است موثر نبود و این فرد فوت کرد، اما وضعیت مادر همسر ضارب رضایت بخش است.
-طرح پاکسازی نقاط آلوده از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر سمنان که این با هدف جلب مشارکت مردمی با حضور سه تیم از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ، طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق کهنه دژ ، خیابان و میدان امام و چهار راه مازندران شهر سمنان برگزار و از همه خانه های مخروبه و باغات محلات بازدید و سرکشی بعمل آمد.
/6026/7344
*خبرنگار: امیرحسین کاشی منش **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.