به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، دومین روز از مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس در سالن غدیر سمنان با حضور 12 تیم خارجی و دو تیم ایرانی به میزبانی استان سمنان آغاز شد.

مسابقات براساس جدول و قرعه‌کشی بین ورزشکاران در دو بخش «ساندا» و «تالو» مردان آغاز شد و ووشوکاران برنده در مرحله نیمه‌نهایی و نهایی بخش ساندا، با حریفان تعیین‌شده مسابقه می‌دهند.

با پایان مسابقات امروز در بیست و هفتم فروردین‌ماه ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس به میزبانی استان سمنان خاتمه می‌یابد.

بر اساس این گزارش: سبک گوئن شو، مدت گوئن، تای جین و چیانگ شو در قسمت تالو هم‌زمان با آغاز رقابت‌ها در دومین روز مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس امروز در سالن غدیر سمنان اجرا می‌شود.

گفتنی است مسعود انصاری از تیم پارس جنوبی سمنان و دایوید هایک از تیم ارمنستان با وزن 56- کیلوگرم به مصاف یکدیگر در مرحله نهایی می‌روند.

سجاد تقی پور از تیم شهرداری دامغان و سوریا بیهانو از تیم هند با وزن 60- در این مرحله رقابت می‌کنند.

فرود ظفری از تیم پارس جنوبی سمنان، اسلیاپ سائو از تیم بلغارستان، کاراپت از تیم ارمنستان و البو محمد از تیم عراق با وزن 65- کیلوگرم به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

محسن سیفی از تیم پارس جنوبی سمنان، یوسف صبری از تیم شهرداری دامغان، شازیپ خیر از تیم پاکستان و محمد سلام از عراق در وزن 70- با برتری در مقابل حریفان، می‌توانند در مرحله نیمه‌نهایی به رقابت بپردازند.

یزدان کرم‌نژاد از تیم شهرداری دامغان، امیرحسین یوسفی از تیم افغانستان، سجاد محمد از تیم عراق، راجانی دئونی از تیم هند در وزن 75- کیلوگرم افرادی هستند که به‌عنوان نفرات برتر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

حسن یلا از تیم شهرداری دامغان، یزدان میرزایی از تیم پارس جنوبی، کنژکایف از تیم قزاقستان و حسین فخیر از تیم عراق در وزن 80 - کیلوگرم، به مرحله نیمه‌نهایی راه‌یافته و باهم رقابت دارند.

امیر فضلی از تیم پارس جنوبی، اعتصام گنجیان از شهرداری دامغان، بهزاد کرم از تیم لبنان و رولیچ وادزیم از تیم بلاروس در وزن 85 - کیلوگرم، به مرحله نیمه‌نهایی وارد شدند.

اشکان دلفانی از شهرداری دامغان، مرتضی نوروزی از تیم پارس جنوبی، راجینده از تیم هند، محمود کریمی از تیم افغانستان، در وزن 90 - کیلوگرم، با شکست رقیبان تیم مقابل به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

آرمان بازیابی از تیم پارس جنوبی سمنان، رشید مینهس از تیم پاکستان، مصطفی میرزایی از تیم افغانستان و زاخار ریابوف از تیم قزاقستان در وزن 90 + کیلوگرم، به مرحله نهایی رسیدند و با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618243
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.