به گزارش ایرنا، در این آیین وزن کشی ، ووشوکاران 15 تیم شرکت کننده در این مسابقات برای شناختن رقیبان خود روی باسکول رفتند که به گفته مسوول کمیته برگزاری این مسابقات ، نتایج قرعه کشی وزن های، 55+ ، 60+ ، 65+ ، 70+، 75+، 80+، 85+، 90+ و 95+ کیلوگرم تا ظهر امروز اعلام می شود.
احمد خمیس آبادی در گفت و گو با ایرنا بدون اعلام تعداد نفرات ووشوکاران بخش تالو افزود : در بخش ساندا 60 ووشوکار روی باسکول رفتند.
ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس با حضور 134 ووشو کار از 13 تیم خارجی و 34 ووشو کار در قالب 2 تیم از ایران در 2 بخش ساندا و تالو از روز شنبه 26 ماه فروردین در سالن غدیر شهر سمنان آغاز می شود.
خمیس آبادی اظهارداشت : در این مسابقات ووشوکاران رده سنی بزرگسالان 13 تیم خارحی شامل کشورهای بلاروس، بلغارستان، هندوستان، قزاقستان، پاکستان، ارمنستان، عراق، سنگاپور، لبنان، افغانستان، اندونزی، بنگلادش، برونئی و 2 تیم از ایران حضور دارند.
به گفته وی تیم های ووشو پارس جنوبی و هیات ووشو استان سمنان به عنوان 2 نماینده جمهوری اسلامی در مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس حضور دارند.
وی آئین افتتاحیه این دوره از مسابقات بین‌المللی را ساعت 16 عصر امروز در سالن ورزشی غدیر شهر سمنان اعلام کرد و گفت : این مسابقات به طور رسمی با اجرای برنامه های ورزشی و فرهنگی و سخنرانی مسوولان ورزشی در آیین ، آغاز می شود.
ظرفیت این سالن ورزشی چهار هزار نفر اعلام شد و تماشای این مسابقات بین‌المللی رایگان است.
ووشو کاران ایران در سال 96 بازیهای کشورهای اسلامی، قهرمانی جهان در روسیه و مسابقات دانشجویی تایوان را پیش روی دارند که حضور در جام پارس بهترین آماده سازی برای آنان محسوب می شود.
استان سمنان 37 هزار و 404 ورزشکار سازمان یافته دارد که بیش از 200 نفر از آن ها در رشته ورزشی ووشو فعالیت می‌کنند.
7344/6026/7339
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژا -امیر حسین کاشی منش ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.