به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، رمضان علی حلوایی عصر امروز در جمع خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد بازسازی عتبات عالیات، سمنان استان معین این ستاد در نجف اشرف برای سال 1396 شده است.

وی افزود: بر این اساس، نقش استان سمنان در بازسازی نجف اشرف و اماکن مقدسه این شهر به‌ویژه بارگاه ملکوتی امیرالمؤمنین پررنگ‌تر خواهد شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان از تمرکز فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان در نجف اشرف برای سال 1396 با معین شدن آن خبر داد.

حلوایی با اشاره به مهم‌ترین مسئولیت‌های استان سمنان در بازسازی نجف اشرف با توجه به این رخداد مهم برای این استان بیان کرد: بر این اساس استان سمنان تأمین و اعزام نیروی متخصص و ماهر، تجهیزات فنی به عراق برای بازسازی نجف اشرف و نیز انجام تعمیرات تجهیزات برقی و فنی مرتبط با بازسازی این شهر مقدس را بر عهده خواهد داشت.

وی اضافه کرد: امسال اعزام نیروهای متخصصی در کار ساخت‌وساز و خدماتی مانند بنا، کاشی‌کار، جوشکار، آشپز و سایر نیروهای زبده از طریق استان سمنان انجام خواهد شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان بیان کرد: در همین راستا 30 نفر از نیروهای متخصص و ماهر بازسازی عتبات عالیات استان سمنان به‌عنوان نخستین گروه متخصصان این استان در سال 96 ابتدای همین هفته به شهر مقدس نجف اشرف اعزام شدند.

به گفته وی، انبارهای ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهر نجف اشرف نیز به مسئولان این ستاد در استان سمنان مستقر در شهر نجف اشرف تحویل‌شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614333
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.