به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی اظهار داشت: در یک سال گذشته 56 مجرم اقتصادی در ارتباط با این 48 پرونده دستگیر و تحویل مقامات قضایی در استان شده است.

وی برخورد با جرائم اقتصادی را از مهم‌ترین رسالت‌های پلیس برشمرد و تصریح کرد: پول‌شویی، رباخواری، اختلاس، تسهیلات غیرمجاز بانکی، فرار مالیاتی، رشاء و ارتشاء، تبانی در معاملات دولتی و زمین‌خواری و... از مهم‌ترین پرونده‌های اقتصادی کشف‌شده در این استان بوده‌اند.

فرماندهی انتظامی استان سمنان از برخورد جدی پلیس با اخلالگران اقتصادی خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس استان سمنان، این استان را به‌جای ناامنی برای مجرمان اقتصادی تبدیل خواهد کرد.

وی همکاری و همراهی نهادها و سازمان‌های مرتبط اقتصادی با پلیس در این زمینه را خواستار شد و گفت: تعامل و همکاری این دستگاه‌ها با نیروی انتظامی برخورد با مجرمان اقتصادی و سودجویان را تسهیل خواهد کرد.

سردار قاسمی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اضافه کرد: نیروی انتظامی از طریق برخورد جدی و مقابله با جرائم اقتصادی نقش مهمی می‌تواند در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

وی همچنین بر مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاق کالا و ارز تأکید کرد و گفت: مبارزه با قاچاق کالا نیز نقشی مهم در تحقق شعار سال و بهبود شرایط اقتصادی کشور دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609236
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.