بهروز بنیادی با انتشار یادداشتی درباره حادثه برخورد دوقطار ابراز امیدواری کرد این حوادث تذکری جدی برای مسئولین بلند پایه باشد.

متن پیام این نماینده به این شرح است:

خبر تصادف دو رام قطار در مسیر تهران مشهد و در ایستگاه هفتخوان دامغان که منجر به درگذشت غمبار تعداد زیادی از هموطنانمان گردید بسیار تکان دهنده بود.

با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی متولی حمل و نقل ریلی است جا دارد با وسواس و دقت نظر مسئله را بررسی و علت حادثه  را به جامعه گزارش کند.

آنچه در نظر اول خودنمایی می‌کند اثر سرما بر سیستم ترمز قطار مشهد تبریز بوده که باید مشخص شود ایا تکنولوژی حمل و نقل ریلی ما مشکل دارد و ایا در این درجه از افت دما توقع این اتفاق از کار افتادن سیستم ترمز پذیرفته است و دوم اینکه چرا همچون سیستم پزشکی در زمان تغییر شیفت که  کلیه بیماران تک تک به پرسنل شیفت بعد سپرده می‌شوند در این کار حساس تنها نباید به سیستم خودکار اعتماد کرد و باید بطور مکتوب هم تحویل شرایط انجام می‌شد. سومین نکته زمان بر شدن اطفاء حریق بوده که بالغ بر ۵ ساعت زمان برده است که نمایانگر ضعف سیستم اتش نشانی برون جاده‌ای و ریلی ماست فقدان هلی کوپتر و هواپیمای  اتش نشان به شدت احساس می‌شود.

امیدوارم چنین حادثه هایی تذکری جدی برای مسئولین بلند پایه باشد و تنها به عذرخواهی و حرفهای کلیشه ای ختم نشود و زمینه برطرف کردن عیوب فراهم شود . ما همه وظیفه داریم بهترین امکانات رفاهی را برای مردم عزیزمان فراهم کنیم.

در پایان با تسلیت مجدد به داغدیدگان و خداقوت به همه زحمتکشان در استان سمنان ، تیم های امدادی بخصوص هلال احمر و جامعه پزشکی امیدوارم شاهد تکرار اینگونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.