آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشروعیت انقلاب اسلامی بدون مشارکت مردم در عرصه های مختلف انتخاباتی بی معناست و آحاد جامعه وصله جدایی ناپذیر این نظام مقدس هستند.
وی حضور حماسی مردم در این رویداد سیاسی را خواستار شد و اظهارداشت : در مدت باقیمانده تا برگزاری انتخابات سرنوشت ساز در ایران اسلامی از هم اکنون باید برای شور و نشاط برای مشارکت بی نظیر مردم در این انتخابات زمینه سازی کرد.
وی خاطرنشان کرد : مسوولان امر باید به نحو مطلوب زیر ساخت لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در ماه اردی بهشت سال جاری را فراهم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان این که حضوری پرشور در عرصه انتخاباتی توجه به منویات رهبر انقلاب است ، گفت : باید مسوولان امر با توجه به تاکید رهبر انقلاب برای برگزاری انتخاباتی پرشور بیش از پیش توجه کنند.
شاهچراغی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اضافه کرد : دشمنان نظام درصدد ایجاد تفرقه و کارشکنی در برگزاری انتخابات پرشور هستند و باید دستگاه امنیتی و انتظامی با هوشیاری با این توطئه های دشمنان برخورد کنند.
وی تصریح کرد : برگزاری انتخابات پرشور شادابی و طراوات در جامعه را دو چندان می کند و این امر مبین تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد : وحدت در این روزهای باقیمانده تا انتخابات باید سرلوحه اقشار مردم و جریان های سیاسی قرار گیرد و نباید جناح بندی جایگزین انتخاب فردی اصلح شود.
وی بیان داشت : انتخابات فرصتی ارزشمند برای افزایش رفاه اجتماعی در جامعه است و باید آحاد جامعه با تیز هوشی و شناخت افرادی صالح و با ایمان را برای خدمت رسانی انتخاب کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مردم ایران باردیگر در انتخابات سال جاری به صحنه خواهند آمد و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت می کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری 29 ماه اردیبهشت 96 برگزار می شود‌.
استان سمنان دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست و در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل به شوراهای اسلامی شهری و روستایی استان راه می یابند.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ .کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.