حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی صفائی پور امام جمعه میامی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بااشاره به سفارش های دین اسلام مبنی بررعایت بهداشت افزود: دردین اسلام برای رعایت بهداشت و پاکیزگی تاکید بسیاری شده تا مردم به بهداشت فردی وعمومی و بویژه پاکیزگی طبیعت توجه ویژه ای داشته باشند.
وی با اشاره به تعطیلات نوروزی و حجم فراوان رفت و آمد در اماکن تفریحی تصریح کرد: اماکن تفریحی ، زیارتی و به ویژه جنگل ها مال همه است، بنابر این همه باید نسبت به نریختن زباله اهتمام داشته باشند وبه دنبال پاکسازی وزیباسازی شهرها و روستاهاباشند .
امام جمعه میامی ضمن قدردانی از تلاش مجریان نظافت شهری وروستائی گفت: نریختن زباله در طبیعت مهمترین کاری است که هر فرد می تواند برای کمک به این افراد انجام دهند.
حجت الاسلام و المسلمین صفائی پور با تقدیر از راه اندازی پویش نه به زباله در ایرنا، گفت: باید پیش بینی های لازم برای جمع آوری بهنگام زباله درسطح شهر و بویژه بوستان ها انجام شود.
وی با بیان این که جمع آوری و انتقال زباله ها هزینه های هنگفتی دارد، افزود: رعابت امور بهداشتی علاوه بر پیامدهای مثبت ، از مصرف هزینه های بسیار نیز می کاهد.
شهرمیامی در شرق استان سمنان واقع است و به دلیل دارا بودن جاذبه های طبیعی و تاریخی و گردشگری ، هرساله در ایام سفرهای نوروزی و تابستانی پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری می باشد.
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی ** انتشار دهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.