میثم قدس پور روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان گفت: در آئین اختتامیه دومین مسابقه بین المللی فیلم کوتاه «مهرمحرم» در تالار سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، منتخبین هیئت داوران در بخش فیلم کوتاه معرفی و با حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آنان تجلیل شد.
وی ادامه داد: برگزیدگان مسابقه فیلم کوتاه مهر محرم در بخش ملی شامل مقام اول یزدان پرونده از قم با فیلم کوتاه «روز الست»، مقام دوم سیدرضا سیدفاتحی از کردستان با فیلم کوتاه «رسم اردیبهشت» تقدیر شدند و در بخش مستند بین المللی با موضوع راهپیمایی اربعین حسینی نیز هیئت داوران برگزیده ای برای مقام اول نداشت و عباس ایمانیان از سمنان با فیلم کوتاه «برقرار» تهیه شده در صدا و سیمای مرکز سمنان به عنوان مقام دوم و مهدی شهسواری از تهران با فیلم کوتاه «هفتاد و سه سالگی» به عنوان مقام سوم معرفی شدند.
وی ادامه داد: در این بخش، محمد حاجی مقصودی از البرز با فیلم کوتاه «غبار راه» و مهدی امینی از قم با فیلم کوتاه «جامانده ها» شایسته تقدیر شناخته شدند.
مسوول اجرایی مسابقه بین المللی فیلم کوتاه مهر محرم گفت: نهمین سوگواره ملی و دومین مسابقه بین المللی فیلم کوتاه و عکس «مهرمحرم» با انتشار فراخوان از شهریور 95 آغاز شد و اختتامیه بخش عکس این سوگواره با حضور محمدرضا خباز استاندار سمنان و مدیرکل رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ٢٧ بهمن 95 در تالار تئاتر شهر سمنان برگزار شد که با برگزاری مراسم اختتامیه در تالار سینمایی وزارت ارشاد نهمین سوگواره مهر محرم در سال ١٣٩٥ به کار خود پایان داد.
سوگواره بین المللی فیلم کوتاه مهر محرم به همت موسسه و مجتمع دیجیتال موج فرهنگ و مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمعی از نهادهای فرهنگی ملی و استان سمنان برگزار شد.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.