به گزارش ایرنا ؛ ولی عبدی کمیشانی روزسه شنبه در آئین معارفه رئیس جدید اداره ثبت اسناد میامی درسالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: رضایت مندی ارباب رجوع یکی از اولویت های مهم سازمان ثبت اسناداست.
وی افزود: با بکار گیری فناوری‌های جدید ، ارائه تسهیلات و خدمت رسانی به مردم بیشتر شده است .
عبدی با اشاره به لزوم رضایتمندی مردم افزود: کارکنان ثبت اسناد استان سمنان رضایتمندی مردم راسرلوحه کارخودقرارداده اند.
وی افزود:استان های سمنان و کرمان از لحاظ تثبیت اراضی ملی رتبه های برتر در سطح ثبت اسناد کشور را دارند.
محمدمهدی کریمی فرماندار میامی نیز در این آئین بااشاره به اقدامات انجام شده درامورثبتی گفت: با انجام اصولی کارها در ثبت اسناد ، پرونده های مرتبط در دادگاه ها کمتر خواهد شد.
وی تصریح کرد: : میامی شهرستان نوپائی است که سه دوره ثبتی درپیش از انقلاب وبعدازانقلاب داشته است و اقدامات موثری در راستای تثبیت جایگاه آن در استان صورت گرفته است.
حجت الاسلام اسماعیل بهرامی امام جمعه کالپوش نیز در این آیین با اشاره به نیاز بخش کالپوش به راه اندازی دفترثبت گفت: راه اندازی دفتر ثبت در این بخش که با استان های گلستان و خراسان سمالی همسایه است و اختلاف ارضی در آن وجود دارد، بسیار راهگشا خواهد بود.
مهدی روحانی رئیس سابق اداره ثبت اسناد میامی نیز گفت: چهار هزار سند در شهرستان میامی پذیرش شده که کمتراز10پرونده آن مورد اعتراض واقع شده ، و این نشان موفقیت کارکنان این اداره می باشد.
در این آیین از زحمات مهدی روحانی رئیس سابق اداره ثبت اسناد میامی تقدیر و حمیدرضاحسین پور به عنوان رئیس جدید واحد ثبتی میامی معرفی شد.
7359/6167 خبرنگار : علی آقایی ** انتشاردهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.