سید امیر حسینی روز پنجشنبه در شاهرود در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این مسابقه ها خردادماه سال آینده در کشور لتونی برگزار می شود .
وی در باره ورزشکاران اعزامی به این مسابقات نیز گفت: پس از برگزاری مسابقات رشته های مختلف و انتخاب قهرمانان که تا پایان سال به اتمام می رسند، تیم های آماده ای برای افتخار آفرینی به این مسابقات اعزام خواهند شد.
حسینی از شرکت سه هزارو 400 کارگر در رقابت های ورزشی خبرداد و گفت: کارگران ورزشکار در چهارسالی که از عمر این فدراسیون می گذرد، در 423 رقابت ورزشی شرکت کرده اند.
سرپرست فدراسیون آماتوری ورزش کارگری گفت: کارگران کشور 284 مکان ورزشی در اختیار دارند که با توجه به استقبال زیاد کارگران، این تعداد باید افزایش یابد.
حسینی از تخصیص بودجه برای توسعه مکان های ورزشی کارگران دربودجه سال 96 هم خبرداد و گفت: این فدراسیون تلاش می کند با توسعه ورزش ، نشاط و بهره وری را در جامعه کارگری افزایش دهد.
وی گفت: باتوجه به مشکلات مالی کشور، لازم است کارخانه ها و واحدهای تولیدی هم برای رشد ورزش کارگری هزینه کنند ، که بر اساس تبصره 38 ارزش‌افزوده ، این هزینه ها از مالیات آن ها کم می شود.
سرپرست فدراسیون آماتوری ورزش کارگری از برگزاری خوب مسابقه های قهرمانی بسکبتال کارگران کشور در شاهرود تقدیر کرد و گفت: این شهرستان توانمندی های زیادی برای برگزاری مسابقات مهم ورزشی دارد که در خواست میزبانی چهار رشته دیگر در این شهرستان در دست بررسی است.
مسابقات قهرمانی بسکتبال کارگران کشور از روز شنبه با حضور 9 تیم در سالن فجر شاهرود آغاز شد و روز چهارشنبه پایان یافت.
در این مسابقات تیم های سیمان شاهرود ، ساپکو تهران و فولادآلیاژ یزد رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
7358/6167 خبرنگار: سروش مولانا ** انتشاردهنده: محسن شاکری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.