رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان از پرداخت بالغ بر 7 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی این شهرستان خبر داد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان گفت: هفت میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی در سال گذشته به ۶۴ متقاضی این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش جماران، محمود پورمعظمی افزود: سال گذشته تعداد ۷۳ متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد، ۶۴ متقاضی تسهیلات خود را دریافت کردند.

وی ادامه داد: اعتبار امسال ارائه تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی همچنان ابلاغ نشده است که پس از اعلام اعتبار، طبق دستورالعمل‌های ابلاغی تسهیلات پرداخت می‌شود.

پورمعظمی اضافه کرد: جمعیت و آمار بیکاری، از مهم ترین مولفه‌های توزیع اعتبار استانی در طرح مشاغل خانگی است. 

وی اظهار داشت: سال گذشته ۵۰۶ جوینده کار در ۲ مرکز کاریابی معین و امید جوان دامغان ثبت نام کردند که ۶۴ درصد از این افراد را آقایان تشکیل می‌دهند.

پورمعظمی افزود: از بین ثبت نام کنندگان، ۲۸۲ نفر دارای مدرک دیپلم و زیردیپلم و ۲۲۴ نفر دارای مدرک فوق دیپلم و بالاتر هستند.

وی تصریح کرد: ۱۶ درصد از ثبت نام کنندگان شامل ۸۱ جویای کار به کار گمارده شدند که از این تعداد ۴۷ نفر خانم و ۳۴ نفر آقا هستند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان گفت: بدون شک تعداد بسیاری از افراد علاوه بر استفاده از فرصت‌های شغلی مراکز کاریابی، به صورت مستقیم در شرکت‌ها، کارخانجات و کارگاه‌ها مشغول به کار شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.