رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمسار از ورود اولین گروه گردشگران خارجی به مناطق روستایی گرمسار؛ پس از فروکش نسبی کرونا خبر داد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمسار با اعلام خبر ورود اولین گروه گردشگران خارجی به مناطق روستایی گرمسار، گفت: این اولین گروه از گردشگران خارجی است که پس از فروکش نسبی کرونا وارد شهرستان گرمسار شده اند.

به گزارش جماران، مهوش کمالی پنج شنبه ۲۹ خرداد ماه اظهار کرد: این اولین گروه از گردشگران خارجی است که پس از فروکش نسبی کرونا وارد شهرستان گرمسار شده اند

 وی خاطرنشان کرد: این گردشگران خارجی که از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهرستان گرمسار بازدید کردند از کشور کنیا بودند.

کمالی افزود:  گردشگران خارجی از کشور کنیا و جمعی از عکاسان از جاذبه‌های گرمسار از جمله باغ موزه علم و صنعت، روستای قاطول، ریکان و دیگر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمسار گفت: این اولین گروه از گردشگران خارجی است که پس از فروکش نسبی کرونا وارد شهرستان گرمسار شده اند.

کمالی با اشاره به تنوع و تعدد جاذبه‌های گردشگری در این استان اظهار کرد: کاروانسرای شاه عباسی ایوانکی، معادن نمک، منطقه نمونه گردشگری بنه کوه، موزه اقوام، آب انبار بزرگ، موزه علم و صنعت، بازارچه صنایع دستی، روستای تاریخی و هدف گردشگری قاطول، جاده سنگ فرش(شاه عباسی)،کاروانسرای شاه عباسی(قصر بهرام) و ... از جمله جاذبه‌های مهم گردشگری شهرستان گرمسار هستند که مورد توجه گردشگران است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.