به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضوی ظهر چهارشنبه در دیدار با کارگروه رسانه شهر بسطام به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه در معرفی ظرفیت‌های منطقه به ایران و جهان کوتاهی شده است، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا امروز رسانه‌ها در میدان حضور یافته و نسبت به معرفی بیش از پیش جاذبه‌های گردشگری، نخبگان، علما و دانشمندان منطقه اقدام کنند.

وی ضمن بیان اینکه مجموعه تاریخی بسطام در ایران بی‌نظیر و این پیگیری مسئولان میراث فرهنگی را برای ثبت جهانی این مجموعه می‌طلبد، افزود: بسطام نه تنها به لحاظ جاذبه‌های گردشگری تاریخی غنی است بلکه در حوزه‌های مذهبی، عرفانی و طبیعی نیز حرف‌های جدی برای گفتن دارد.

امام جمعه بسطام بابیان اینکه اخبار منطقه و شهر بسطام در سطح استان و کشور ضعیف مخابره می‌شود، ابراز داشت: نباید فراموش کرد که این منطقه عالم پرور زبانزد خاص و عام است و علمای بسیاری در سطح مراجع تقلید، مجلس خبرگان رهبری و مدیران و اساتید بزرگ حوزوی دارد که این ظرفیت‌ها متأسفانه معرفی نشده‌اند.

رضوی بابیان اینکه فضای مجازی و رسانه مسئولیت بزرگی در جامعه است که با توجه به این امر می‌بایست این افراد بی‌طرفانه به انتشار موثق و دقیق اخبار بپردازند، تصریح کرد: امروز فضای مجازی باید دغدغه‌های شهروندان را به مدیران و دولتمردان منتقل و با انتقاد یا پیشنهاد سازنده به یاری آن‌ها بشتابند.

وی افزود: امروز سرعت انتقال اخبار و اطلاعات به قدری بالا است که این فضا را تبدیل به یک دهکده کرده است لذا در چنینی شرایطی رسانه خوب و ایده آل می‌بایست با نقد بجا و منطقی و از سویی با انتشار اخبار امیدوارکننده جامعه را به سمت پویایی و شادابی حرکت دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.