سرهنگ تقی کبیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: محور ترانزیتی تهران- مشهد  در برخی محدوده‌های استان سمنان  به دلیل بارش باران لغزنده است و شهروندان برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار با رعایت فاصله ایمن و نکات ایمنی رانندگی کنند.

وی بیان کرد: در زمانی که جاده‌ها لغزنده است رانندگان باید با سرعت مطمئن برانند و در این مرحله باید سرعت مطمئنه جای سرعت مجاز را بگیرد.

کبیری تصریح کرد: پلیس راه استان  سمنان با استفاده از دوربین های ثابت و سیار و همچنین حضور ماموران در محورهای مواصلاتی، رفتار رانندگان پرخطر را رصد کرده و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راه استان سمنان خاطرنشان کرد: تصادف سخت در محورهای مواصلاتی استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته رخ نداده و رعایت فاصله طولی لازمه کاهش تصادفات جاده‌ای است.

بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مسیر اصلی تهران- مشهد از استان سمنان عبورمی کند و این استان محور ارتباطی مهمی بین جاده‌های اصلی کشور در مسیر شرقی- غربی و شمالی- جنوبی محسوب می شود.

کارشناسان هواشناسی براساس الگوهای پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، با نفوذ سامانه بارشی قوی، برای استان سمنان بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.