احسان امینیان روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا اظهار داشت: مهم‌ترین فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد استان سمنان، شامل تولید ماسک در کارگاه‌ها، تولید لباس های بیمارستانی برای کادر درمان و مشارکت در ضدعفونی کردن معابر عمومی و باشگاه‌های ورزشی بوده است.

وی افزود: توزیع بسته‌های حاوی ماسک، مواد ضد عفونی کننده، بروشورهای آموزشی و قرص ویتامین دی، از دیگر اقدام های این سازمان‌ها بوده است.

 رییس گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: فعالیت در زمینه توزیع این بسته‌ها بسیار گسترده بود به طوری که تنها در شهر سمنان حدود ۲ هزار بسته توزیع شده است.

امینیان ابراز داشت: سازمان‌های مردم نهاد استان سمنان در فضای مجازی هم فعالیت هایی نظیر برگزاری مسابقات مختلف مثل مسابقه عکس جوان با موضوع سلامت اجتماعی، مسابقه نقاشی، تهیه کلیپ‌های آموزشی، موشن گرافی و پادکست‌های صوتی داشته اند.

امینیان گفت: سامانه اینترنتی به آدرس coronaguide.ir توسط اعضای مجمع جوانان استان سمنان به منظور بارگذاری اطلاعات جامع مربوط به کرونا راه اندازی شد.

وی بیان کرد: این تولیدات فرهنگی، هم در بالا بردن سطح آگاهی مردم و هم در کمک به پویش در خانه بمانیم موثر بود.

سازمان‌های مردم‌نهاد برای رسیدن به اهداف گوناگونی فعالیت می‌کنند و معمولا در جهت پیشبرد اهداف سیاسی یا اجتماعی اعضا در حرکت هستند. تعداد این قبیل سازمان‌ها بسیار زیاد است و اهداف آنها طیف وسیعی از موقعیت‌های سیاسی و فلسفی را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.