به گزارش خبرنگار مهر، ایرج رئیسیان بعدازظهر چهارشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی مدیران کل مدیریت بحران استانداری‌های سراسر کشور با معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران ضمن بیان اینکه بارش برف و باران و سردی هوا طی هفته‌های گذشته منجر به بروز خسارت به باغداران شرق استان سمنان شد، ابراز داشت: پیگیری‌های لازم پیرامون این ارتباط در حال انجام است.

وی ضمن بیان اینکه گزارش‌های روزانه در ارتباط با اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا ویروس و خسارت‌های بلایای طبیعی از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری سمنان به سازمان مدیریت بحران کشور ارسال می‌شود، افزود: در ارتباط با کمک‌های مردمی در زمان بحران و بلایای طبیعی در چارچوب قانون اقدام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طی یک سال گذشته با اجرای طرح‌های مختلف روستای بحران‌زده حسین‌آباد کالپوش احیا شد، ابراز داشت: انتظار می‌رود بعد از ریشه‌کنی کرونا ویروس رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از این منطقه بازدید داشته باشند.

رئیسیان از ارسال نامه ۲۴ صفحه‌ای از سوی بازرسی استان سمنان در ارتباط با اجرای طرح‌های مختلف و اقدام‌های انجام‌شده در حسین‌آباد کالپوش به اداره کل مدیریت بحران استانداری خبر داد و تصریح کرد: این اداره کل در پاسخ به این نامه، گزارش ۴۶ صفحه‌ای با ۵۰۰ صفحه پیوست به دستگاه‌های مربوط ارسال کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.