به گزارش خبرنگار مهر، امیر بینایی بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده مهدی‌شهر به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه مشارکت مردمی و حضور تشکل‌های مردم‌نهاد در مهدی‌شهر بسیار چشمگیر بوده است، ابراز داشت: در سال جدید تمام کمیته‌ها در یک کار گروه اجتماعی فرهنگی ادغام‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه اولویت استانداری در حوزه آسیب‌های اجتماعی به صورت محله محور است، افزود: و برای هر محله راه حل‌هایی را برای حل مشکلات و آسیب‌ها پیش‌بینی شد که بر این اس مهدی‌شهر به ۱۰ محله تقسیم‌شده است.

مدیرکل دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری سمنان بابیان اینکه تعامل جدی حوزه‌های عمرانی و اقتصادی و اجتماعی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی مورد تاکید است، ابراز داشت: بر این اساس دستورالعمل‌ها در خصوص آسیب‌های اجتماعی، سلامت و خانواده خواهد بود.

بینایی ضمن بیان اینکه کرونا بسیاری از معادلات را در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی چه از جهت مثبت و چه منفی تغییر داده است، اضافه کرد: برنامه عملیاتی در شهرستان مهدی‌شهر می‌بایست مبتنی بر شرایط منطقه در راستای اقدامات پس از کرونا برنامه‌ریزی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه دستگاه‌های اجرایی مهدی‌شهر طی گزارشی آخرین وضعیت مصرف مشروبات الکی و مقابله با تولید و توزیع آن در شهرستان ارائه دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.