به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کارخایی بعدازظهر چهارشنبه در نشست کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان به میزبانی صداوسیمای استان سمنان ضمن بیان اینکه اتحاد و همدلی مردم برای عبور از شرایط بحرانی کنونی ضروری است، اظهار داشت: ۴۲۷ طلبه سمنانی برای انجام غسل و نماز جان‌باختگان کرونا مشارکت کردند.

وی بابیان اینکه اطلاع‌رسانی صداوسیما در بحث فرهنگ‌سازی شیوع کرونا ویروس در ماه‌های گذشته بسیار به‌موقع و باکیفیت بسیار عالی بوده است، افزود: با توجه به استمرار شیوع کرونا ویروس در استان سمنان فرهنگ‌سازی و آموزش در ارتباط با مهار کرونا ویروس از سوی صداوسیمای مرکز سمنان باید ادامه‌دار باشد.

مردم نسبت به دسیسه‌های دشمن هوشیار باشند

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با اشاره به حضور و فعالیت روحانیون در راستای مقابله با کرونا بیان کرد: باید با تلاش همگانی کرونا ویروس را به یک فرصت تبدیل کرد و با اجرای طرح‌های فرهنگی می‌توان به‌راحتی خیال از کرونا ویروس گذر کرد.

کارخایی بابیان اینکه با شیوع کرونا ویروس در کشور شاهد کینه‌ورزی و ایجاد ناامیدی در جامعه از سوی دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی هستیم، یادآور شد: آحاد مردم باید نسبت به این دسیسه‌ها هوشیار باشند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با ایجاد رویکردهای خصمانه و جوّ رسانه‌ای، درصدد پاشیدن بذر بی‌اعتمادی در جامعه هستند که با هوشیاری اصحاب رسانه و مردم این کینه‌توزی‌ها خنثی خواهد شد.

نقش صداوسیما در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با تأکید بر اینکه صداوسیما در سطح کشور و استان در راستای آموزش و اطلاع‌رسانی در شرایط بحرانی فعلی نقش غیرقابل‌انکاری داشته است، گفت: همچنین این نهاد فرهنگی و هنری نقش بسزایی در خنثی‌سازی توطئه‌ها و جوسازی دشمنان ایفا کرده است.

کارخایی بابیان اینکه اجرای دقیق پدافند غیرعامل در ابعاد پیش‌بینی، پیش‌گیری و مقابله با انواع تهدیدها، در تسریع در ریشه‌کنی کرونا ویروس بسیار تأثیرگذار است، ابراز داشت: باید تلاش شود از وضعیت موجود به معنای واقعی استفاده شود تا با مهار و ریشه‌کنی کرونا ویروس، بار دیگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان گوشزد کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.