به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ایزد پور ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه ۱۳۵ مهدکودک و کانون‌های مهد در استان سمنان وجود دارد، ابراز داشت: با شیوع بیماری ویروسی کرونا این مهدکودک‌ها نیز همگام با سایر مراکز آموزشی سراسر کشور از چهارم اسفندماه تعطیل شدند.

وی ضمن بیان اینکه برای حمایت و جبران بخشی از خسارت وارده به تعطیلی این مراکز پویش خیری همدلی در استان سمنان راه‌اندازی شده است، افزود: هدف از این اقدام بخشیدن کامل یا بخشی از اجاره‌بها است که مالکان این مراکز در این پویش مشارکت خواهند کرد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ضمن بیان اینکه با تعطیلی مهدکودک‌های اجاره‌ای این مراکز برای پرداخت اجاره‌بها با مشکلات جدی مواجه شدند، ابراز داشت: شش هزار نفر در این مهدکودک‌ها طی سال تحصیلی مشغول به آموزش بودند که تعطیلی این مراکز مشکلات بسیاری را برای این مهدهای کودک ایجاد کرد.

ایزد پور بابیان اینکه مشارکت مالکان در این پویش می‌تواند سهم قابل‌توجهی را در جبران خسارت ناشی از کرونا در مهدهای کودک استان سمنان داشته باشد، تصریح کرد: پویش همدلی باهمت مهدهای کودک و کانون مهدهای کودک راه‌اندازی شد تا با تلاش متولیان امر بتوانیم از این گذر عبور کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.