به گزارش خبرنگار مهر، ملایری پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه میامی به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه سپاه پاسداران پشتوانه‌ای محکم و استوار با نیروهایی متعهد و ولایت‌مدار برای کشور است، ابراز کرد: سپاه در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی آن همچون دژی محکم توانسته از نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر نفوذ بیگانگان و دشمنان و تهدیداتشان مراقبت و حفاظت کند.

وی بابیان اینکه پاسداران انقلاب به‌عنوان بازوی قدرتمند نظام اسلامی و انقلاب هستند، افزود: پاسداران همواره با گام‌های استوار در مقابله با دشمنان انقلاب و مردم از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، جانانه ایستاده و از کیان و شرف این کشور و ملت دفاع کرده‌اند.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه پاسداران در طول تاریخ در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند و هیچ‌چیزی نمی‌تواند بین وفاق مردم، دولت و سپاه خدشه وارد کند، گفت: گفته‌های دشمنان هرگز از وحدت و همدلی ما نمی‌کاهد بلکه این انسجام را بیشتر و روزافزون‌تر می‌کند.

ملایری ضمن بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا همه دستگاه‌ها تلاش دارند با همکاری لازم موجب انقطاع شیوع و مانع آلودگی بیش از پیش مردم به این ویروس شوند و در این مسیر نقش سپاه پاسداران بسیار ارزشمند است، افزود: امیدواریم با همکاری همه دلسوزان بتوانیم هرچه سریع‌تر از بحران ویروس کرونا عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کشاورزیان فرمانده سپاه ناحیه میامی در این دیدار گزارشی از ضدعفونی کردن معابر شهری و روستایی میامی و عملیات بیولوژیک سپاه ارائه کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.