حسین زیاری روز  سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمام اماکن ورزشی مانند باشگاه‌ها و استخرهای خصوصی تا ۱۵ فروردین ۹۹ و برگزاری رقابت‌های ورزشی در شهرستان سمنان تا پایان فروردین سال آینده تعطیل است.

وی بیان کرد: این اقدام در راستای رعایت بخشنامه‌های صادر شده به ‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا براساس اطلاعیه شماره ۶ ستاد ملی مقابله با این ویروس در حوزه ورزش است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان، با تاکید بر الزام همه اماکن و باشگاه‌های ورزشی به رعایت این مصوبه، تصریح کرد: فعالیت در اماکن ورزشی تحت هر عنوان ممنوع است و این ممنوعیت به همه باشگاه‌ها و مکان‌های ورزشی نیز اعلام شده‌، بنابراین با هرگونه تخطی به شدت برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در ورزش، پس از تاریخ های اعلام شده و به دنبال بررسی شرایط روز و وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور، تصمیمات مقتضی اعلام می‌شود.

زیاری با بیان اینکه جامعه ورزش، همواره به عنوان الگوی اخلاقی در کنار مردم هستند، اضافه کرد: اهالی ورزش در این برهه نیز با هدف حفظ ثبات و آرامش کشور از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان یادآور شد: چهار باشگاه ورزشی به علت رعایت نکردن ممنوعیت فعالیت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان در روزهای گذشته پلمب شد.

۱۱۲ باشگاه در رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان سمنان فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.